Assalammualaikum.. Alhamdulillah masih dipanjangkan umur untuk bernyawa sehingga arini. Kesihatan pun dah bertambah baik cuma secara mentaln...
klik pada banner
Assalammualaikum... Mesti ramai kan yang mengalami masalah kulit kering dan bersisik ni. Kalau orang-orang tua kata selalunya jenis tak suka...
Assalammualaikum... Ada yang tak tahu apa tu produk Shaklee, tak pernah dengar pun. Tak pernah nampak pun iklan kat TV. Boleh percaya ke? Ha...
Assalammualaikum... Apa yang korang lakukan atau pastikan korang kekal bertenaga untuk buat semua kerja seharian. Senang kata dari pagi untu...
Assalammualaikum... Dah lama sebenarnya nak kongsikan resepi ni tapi sebab ada masalah internet, hari ini baru bekesempatan nak kongsikan. k...
klik pada banner Sebenarnya kulit Ida jenis sensitif juga la kalau pakai produk sebarangan. Sebab itu la Ida memang berhati-hati d...
Assalammualaikum... Semakin banyak produk untuk banyakkan susu di pasaran yang dapat membantu ibu-ibu yang menghadapi masalah penyusuan. Buk...
Assalammualaikum... Setelah 1 minggu lebih tau tak update blog ni sebab ada masalah streamyx..Kabel kena curi, sampaikan TM lambat plak buat...
Assalammualaikum... Memang susah kan nak jumpa supplement atau vitamin yang sesuai dengan kita. Ada tu bila kawan kita makan wah kulit jadi ...
Assalammualaikum... Pernah tak korang panggil seseorang tu akak sedangkan wanita tu dah berumur 54 tahun dah pangkat nenek dengan anak koran...
Assalammualaikum... Hari ni kita nak main selongkar-selongkar. Kalau dalam tv ada segmen skodeng dalam beg artis ni kan. Meh sekarang nak sk...
Assalammualaikum... Pernah tak korang jumpa vitamin yang tertua sekali yang pernah dikeluarkan di pasaran. Try tanya atuk nenek kita la kot ...
Assalammualaikum... Korang pernah rasa tak pati jus asli yang sedap?  Jus asli yang murah? Ini nak memperkenalkan jus asli kelua...
Assalammualaikum... Setiap ibu-ibu mesti ada impian untuk menyusukan anak sepenuhnya. Walaupun ada ibu-ibu yang tidak berjaya jangan bersedi...