SAMBUTAN HARI GURU DAN MAJLIS HARI RAYA DI SEKOLAH

9:44:00 PM

Assalammualaikum


Hari ni semua sekolah kebanyakkannya buat majlis hari raya dan kebetulan juga untuk menyambut hari guru.

Sekolah kiddos pun sama ada sambutan Hari Guru dan majlis hari raya hari ni. Masing-masing satu keluarga akan membawa satu makanan. Dah ada juga persembahan menyanyi lagu raya di atas pentas beramai-ramai. Siapa yang berani boleh naik termasuk anak Ida.hahaha

Masa nak tunggu anak balik sekolah tu, pakcik guard tu panggil masuk untuk makan tapi Ida segan sorang-sorang..tak masuklah.haha. Lepas tu anak balik, dia tapawkan dekat Ida nasi.hehe

Anak Ida si abang tu memang berani. Kalau boleh semua nak masuk..haha. Tadi dia balik cerita..dia berduet dengan kawan dia naik atas penta menyanyi..dapatlah duit raya.haha..

Balik dari sekolah tu..hantar si abang pula ke kelas KAFA. Ada majlis yang sama juga. Esok si adik pula ada majlis kat KAFA. 


Ida hanya bagi bawa muffin coklat je..order dekat kakak ipar. Malas nak memasak apa .haha. Esok si Aqil bawa nugget jelah. Hehehe

Kesempatan ini Ida ucapakan juga SELAMAT HARI GURU buat semua warga pendidik di seluruh Malaysia dan serata dunia. 

You Might Also Like

0 penggomen