CARA MUDAH HILANGKAN RASA KETAGIHAN NAK MEROKOK

Assalamualaikum...

Memang susah sebenarnya nak hilangkan masalah ketagihan merokok di kalangan kaum lelaki ni kebanyakkannya la kan. Bila dah berhenti tapi boleh merokok lagi sebab terpengaruh dengan kawan-kawan yang merokok.



Ini Ida sendiri nak kongsikan pengalaman suami Ida yang dulu memang seorang perokok yang tegar la. Sehari tu dalam 2 kotak mungkin. Tu belum lagi menempel hisap sikit rokok kawan. 

Image result for stop smoking

Dulu masa nak bagi die berhenti merokok, suami Ida amik NiQuitin. Ada terjual di Watson dan Guardian. Sekarang ni tak pasti masih ada lagi ke tak.Rasanya ada je terjual lagi kan. Masa amik tu dulu, memang berhenti merokok tapi suami kata tak tahan la dia jadi batuk teruk.

Related image


Dah beberapa tahun lepas berhenti merokok tapi dek kerana pengaruh kawan-kawan, suami merokok balik tapi bukan macam dulu la. Lepas tu terjebak pula dengan vaper plak. 

Jadi kebetulan bulan lepas suami Ida start amik Vivix shaklee. Tahu kan Vivix ni sebenarnya  dapat membantu untuk hilangkan rasa ketagihan merokok kerana kandungan antioksidannya yang sangat tinggi.


Nampak perubahan dalam masa 2-3 hari je suami makan. Dia kata tekak rasa kelat. Hisap rokok rasa tak sedap..pahit.
Sampaikan kawan sepejabat dia pun tegur kenapa tak sedap mulut ke. Suami hisap sekali dua terus buang.

Sekarang ni rasanya nak masuk minggu ke 3 en suami ambil Vivix, bila ditanya dia dah kurang rasa nak merokok. Malah dia kata perut pun dah kempis skit. Ini mungkin sebab Vivix juga membantu untuk menurunkan berat badan. En suami kata dia rasa kenyang. 

Jadi insyaallah sesiapa nak cari ikhtiar untuk membantu suami hilangkan rasa ketagihan nak merokok boleh la cuba Vivix shaklee.

Mungkin rasa mahal tapi sebenarnya berbaloi. Memang berbaloi.





Klik di sini untuk pembelian segera


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

2 comments:

Followers

social network

APDM SAPS