APA KORANG BUAT BILA RASA DOWN?

Assalammualaikum...

Kita pernah kan dalam satu masa rasa down...stress..rasa nak marah...

Tak kisah la sama ada orang tu kecikkan hati kita..sakitkan ati..mengutuk dan sebagianya..masa tu dalam hati memang rasa stress kan..



Apa yang korang buat?

Setelah lama macam-macam dugaan yang datang memang Ida kadang dah jadi lali..memang akan ada rasa marah dan kecewa..jadi apa yang terbaik

Tidur....hahaha

Dalam masa nak tidur..rehatkan diri tu..istighfar la banyak-banyak..kalau tak boleh tidur ambil wuduk dan baca al-quran..insyaallah...

Dan ada satu cara lagi nak praktikkan supaya diri tu tak rasa down ialah berpuasa..

Buat dulu baru korang tahu..hehe

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS