MAK TERKEJUT ANAK BALIK SEKOLAH BENGKAK MUKA KEMERAHAN

Assalammualaikum...

Sebut pasal alergik ni memang selalunya bermula dari turun temurun. Mak ayah atau salah seorang ada alergik, memang anak berkemungkinan akan ada juga masalah yang sama. Alergik ni boleh dikatakan tindakbalas sistem imun dengan penyebab alahan atau persekitaran.



Macam-macam penyebabnya contoh makanan seafood, belacan, susu lembu,susu soya..dan banyak lagi. Bila ada masalah alergik ni berkemungkinan juga akan ada masalah lain seperti asma atau diarhea. Sebab itu la bayi yang dilahirkan digalakkan diberikan susu ibu sekurang-kurangnya sehingga 6 bulan kerana ia membantu mengurangkan masalah alergi ni.


Image result for alergik

Bila seseorang yang ada alergik atau alahan ni, dia mempunyai daya tahan badan yang sangat sensitif. Kadang benda yang remeh pun boleh menyebabkan alergik contohnya habuk.

Si ibu ni yang terkejut melihat anaknya selepas balik ke sekolah tengok muka dan badan bengkak kemerah-merahan. Ibu mana yang tak risau kan. Jadi kali ni ibunya sediakan Nutriferon bagi membantu kuatkan sistem imun anaknya dari alahan tu.



Keadaan nampak teruk tapi alhamdulillah keesokkannya hari nya dan hilang bengkak kemerah-merahannya. Mungkin malam tu Nutriferon membantu untuk kurangkan masalah alergi yang ada dalam badan anaknya. Si ibu tak jadi nak bawa ke klinik.

Jadi bagi anak-anak atau mak ayah sendiri yang memang ada masalah alergik boleh la bekalkan Nutriferon. Yelah mana tahu kita makan di mana-mana ada benda yang memang kita trigger..tak boleh makan. Takkan la nak tanya tuan kedai kan masak letak apa. So baik buat persediaan.



Klik di sini untuk pembelian segera


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:


(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

2 comments:

Followers

social network

APDM SAPS