CARA NAK HILANGKAN JERAWAT PASIR DENGAN BERKESAN

Assalammualaikum...

Walaupun kulit dah bebas dari jerawat, licin tapi ada satu masalah yang memang agak sukar nak hilangkan ialah jerawat pasir. Selalunya ada di bahagian dagu, dahi atau hidung.




Selalunya kalau petua atau tips untuk hilangkan jerawat pasir ni ialah dengan membuat scrub. Sekaligus membuang sel-sel kulit yang mati. Tapi scrub muka tidak boleh dilakukan setiap hari, risau kulit akan nipis. Selain itu boleh juga dengan membuat masker dengan menggunakan putih telur, beras dan banyak lagi. Tapi al maklumkan kadang kala tu kita ni terlupa atau tak sempat nak buat masker.


Image result for cara hilangkan jerawat pasir

Jadi ada cara nak hilangkan jerawat pasir ni dengan mudah dan berkesan iaitu dengan pengambilan ESP shaklee dan Vitamin C.

Gabungan 2 produk set kulit ni bagus untuk kulit. Di mana ia membantu membentuk sel kulit yang baru, hilangkan masalah jerawat, membentuk kolagen kulit yang baru malah boleh membantu hilangkan jerawat pasir dengan berkesan.


Senang kata ia membantu mencantikkan dalaman bagi mencantikkan bahagian luaran. Bak kata akak ni yang penting ken sabar. Sebabnya supplement ni buka ubat yang boleh bertindak dengan cepat. Bergantung pada metabolisma seseorang. Jadi dinasihatkan bila mengambil supplement sila banyakkan minum air untuk kesan yang lebih baik.

Jadi jom la cuba dapatkan set kulit ni. Tak cuba tak tahu lagi. Sampai bila nak menghadap depan cermin nak picit jerawat pasir ni, tak pasal-pasal ada parut nanti.



Klik di sini untuk pembelian dengan segera


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Post a Comment

4 Comments

  1. bolehlah try suggest dekat adik saya lepas ni :)
    Jangan lupa berkunjung ke blog saya
    http://www.rexfalcons.com/

    ReplyDelete
  2. Saya baru makan pil tu. Vivix pun saya minum.

    ReplyDelete
  3. Saya baru makan pil tu. Vivix pun saya minum.

    ReplyDelete