APA PERUBAHAN DALAM HIDUP SELAMA NI?

3:35:00 PM

Assalammualaium....

Kita berbisnes ni bukan sorang-sorang nak berjaya..mesti la nak semua orang berjaya juga macam kita...

ada tak nampak seorang pegasas produk yan hanya dia sorang je yang berjaya...tak kan..dia nak juga semua orang lain berjaya sebab tu la produk dia boleh berkembang...



dan nak jadi inspirasi ni tak kira sesiapa pun boleh jadi inspirasi...

Ida berbisnes ni nampak satu perubahan besar iaitu pada diri sendiri..nampak rupanya apa pun yang kongsikan boleh jadi inspirasi pada orang lain walaupun benda yang kecil...

orang kata kalau tak cuba..tak tahu...tak kenal makan tak cinta.

Ida pun sama ada sifat pemalu..tak pandai nak bercakap dengan orang ramai...segan..semua ada la...nak berucap depan orang lain pun mak aih...sejuk kaki tangan...

tapi bila Ida jumpa shaklee ni rupanya...ooo...aku boleh menjual...aku boleh tolong orang lain yang ada masalah...aku boleh naikkan nama blog aku walaupun mengambil masa..

kalau ida boleh nape orang lain tak boleh kan..

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)