SIAPA PERLUKAN OMEGA 3?

Assalammualaikum...

Ramai yang tertanya-tanya siapa sebenarnya yang perlukan omega 3 ni? Tak cukup ke sekadar makan ikan? Atau sayur-sayuran.



Sebenarnya omega 3 ni memang boleh je nak dapat dari ikan mahupun sayur-sayuran yang ada di kedai tetapi cuba kira berapa ramai yang sebenarnya ambil omega 3 yang secukupnya dalam diet seharian? Setiap hari makan ikan ke? Setiap hari makan sayur ke? Mesti jarang kan..melainkan memang seseorang tu jenis memang jaga bab pemakanan ni. Sebab itu lah terciptanya supplement ni.

Omega Guard - The Guardian Of All Family


Ramai tahu kebaikan Omega Guard tapi tak rasa nak amalkan sebab tak rasa memerlukannya.

Mari saya ceritakan, bagaimana Omega 3 ini bantu jadi "Guard" Dalam sesebuah keluarga.

1. Omega Guard Untuk Emak - Omega 3 sangat bagus untuk mengurangkan kolesterol dalam darah. Ia akan pecahkan lemak dalam darah.

Kesian mak kita yang bergantung pada ubat kolestrol tu.

Seeloknya, ubat makan, omega 3 pun ambil sama.

2. Omega Guard Untuk Ayah - Ayah yang selalu kena gout/sendi elok amalkan Omega 3 ni. Ia bantu kurangkan keradangan.

Kesian ayah kita tu, nak jalan pun payah bila kena gout atau sakit sendi.

Amalkan omega untuk bantu kurangkan sakit gout tu.

3. Omega Guard Untuk Anak - omega 3 bantu anak fokus dalam pelajaran.

Kalau anak tak fokus belajar, jangan marah. Kesian kat anak.

Kita sebagai ibu bapa cuba tambah nutrisi yang bantu anak supaya dapat fokus.

Omega 3 terbukti dapat meningkatkan fokus anak ketika belajar dan tahukah anda, anak lelaki memerlukan omega 3 yang lebih dari anak perempuan.

Take note on that.

4. Omega Guard Untuk Diri Sendiri -  untuk ibu ibu yang tengah hamil, menyusu or nak kuruskan badan selepas hamil atau nak stabilkan hormon, elok sangat amalkan omega 3. Anak yang dikandung dan yang tengah menyusu pun dapat khasiat omega ni.

Kalau plan nak mengandung pun boleh ambil sebab ia bantu stabilkan hormon juga.

5. Omega Guard Untuk Suami - Omega 3 dapat membantu kestabilan hormon lelaki dan bantu bakar lemak kerana omega 3 bantu meningkat paras hormon adiponektin yang bantu bakar lemak dari disimpan dalam badan.

Jangan complain perut suami boroi. Kang tak pasal pasal tak dapat duit elaun bulanan.

Best tak?

Omega 3 bukan sebarangan nutrisi.

Semua orang perlukan dia.

Omega Guard Boleh Jadi Penjaga Keluarga kita.

Klik di sini untuk pembelian dengan segera


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya