KRIM HERBAL BLEND SHAKLEE MULTIPURPOSE

Assalammualaikum...

Uolls kita nak kenalkan awak dengan satu krim serbaguna dari Shaklee. Namanya Herbal Blend Multipurpose atau nama glamernya HB. Bukan Happy birthday ye..hahaha.



Kebanyakkan yang tanya pasal krim ni mestilah golongan mak-mak untuk sapu pada anak kecil. Biasalah kulit kanak-kanak memang cepat sensitif. Sekejap naik merah..kering atau ruam.

Satu tiub boleh guna 2-3 bulan. Bukan sahaja sesuai untuk anak kecil malah sangat sesuai untuk seisi rumah
Selalunya krim herbal blend ni digunakan untuk;

⭐Ruam lampin anak
⭐Ruam kat muka anak
⭐Tumit pecah
⭐Tangan kering
⭐Kena air panas
⭐Gatal kena gigit nyamuk
⭐Bibir kering


Dan dan..apa yang bestnya krim ni. 100% semulajadi. Tak ada bahan kimia bahaya macam SLS. So SELAMAT!

Krim ni memamg cepat habis sebab ramai sangat yang suka sangat. Kadang tu beli beberapa botol untuk diri sendiri pun dah habis sebab kaum ibu-ibu suka guna krim ni.

Oleh sebab itulah ida nak kongsikan pasal krim best dengan uolls. Biar sama-sama rasa manfaatnya


Kalau uolls nak, nanti PM je ida. Pantas ida akan poskan kat uolls semua.

Setiub RM47.50 SM/RM57.50 SS





Klik di sini untuk order segera


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp : www.wasap.my/0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

2 comments: