Pages

Tuesday, January 1, 2019

SELAMAT TAHUN BARU 2019

Assalammualaikum...

Alhamdulillah dah masuk tahun baru 2019 pun kita hari ni. Sekejap je masa berlaku, macam -macam berlaku sepanjang tahun 2018 kan



Pada tahun ni apa azam korang? Masih yang sama?

Anak-anak pun dah mulakan persekolahan hari ni. Masing-masing ibu bapa pun dah sibuk nak ulang alik uruskan anak sekolah. Alhamdulillah...sesibuk mana pun kita jangan lupa juga untuk sibukkan diri kita untuk tingkatkan amal ibadat.


Jom kita tulis perancangan kita bulan ni

buku planner tahun ni. Ala-ala Paris pink gitu. Beli di Shopee

8:37:00 AM / by / 3 Comments

3 comments: