Giveaway Tudung Bawal by Cik Puan Rrai

Assalammualaikum...


klik banner untuk join

Jom support kawan blogger kita dalam giveaway kali ni. Tudung memang nampak cantik dan comel sangat. Sesuai la untuk peminat tudung bawal macam Ida ni.hahaha

Di sini Ida nak kongsikan sedikit tips kepada ibu hamil.
Sila jaga pemakanan korang. Makanan yang tak berkhasiat atau takde faedah langsung korang abaikan lah. Kalau rasa mengidam sangat, cukup la makan dalam 2-3 suap je. Jangan terlalu fikirkan nafsu atau mengidam korang tu. Fikirkan tentang kesihatan kandungan dan kesihatan korang sendiri. Dan jangan lupa minum susu ye. Kalau tak suka minum cari lah alternatif lain atau boleh cuba Ostematrix shaklee.hehe. Bulan ni promosi kan, terpromote la plak.

So Good Luck.

2 comments: