Pages

Tuesday, January 2, 2018

PROMOSI MENARIK TAHUN BARU 2018

Assalammualaikum...

Hujan masih lenat dekat sini, seharian jugakla. Petang ni pun nampak mendung sahaja. Ada sesetengah kawasan di sini dah mula naik air. Mintak-mintak jangan la banjir tahun ni. Kesian nanti habis kena berpindah, barang rosak dan sebagainya.



Kawasan korang macam mana pula. Hujan lebat tak? Ida doakan kita semua selamat dari sebarang bencana dan musibah.

Okeh..Ida nak kongsikan sedikit promosi yang Shaklee anjurkan bulan ni. Yang menariknya bulan ni akan masuk lagi 2 produk Shaklee yang baru. Wow..

Apa promosi menarik bulan ni?




Dan apa pula produk baru yang akan masuk bulan ni?



Skincare baru tu la tak sabarnya nak try. Kat US diorang dah lama guna skincare ni tapi kat Malaysia sekarang baru la boleh bawa masuk.

Siapa nak tahu lebih lanjut pasal promosi bulan ni dan produk baru ni boleh la hubungi Ida ye


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp : www.wasap.my/0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


6:10:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment