TIPS HILANGKAN KESAN KOTORAN PADA BAJU ANAK

Assalammualaikum..

Kanak-kanak memang suka mencuba benda yang baru. Ada perasaan ingin tahu dalam semua perkara. Begitu juga dengan makanan, mereka juga ingin merasa perisa yang baru dalam mulut mereka.



Kanak-kanak memang suka makanan dan minuman yang manis ni. Air coklat, aiskrim dan sebagainya. Dah bagi makan, mestilah akan menitis atau tertumpah skit di baju atau seluar. Mak-mak la yang memikir macam mana nak bersihkan balik.

Kadang kala tu memang susah nak hilang. Basuh banyak kali pun masih ada warna nya yang melekat di baju atau seluar. Kalau zaman sekolah dulu teringat, kalau bekas kotor ni gosok dengan sabun buku LUX tu. Mesti akan hilang. Sekarang ni semuanya dah serba canggih. 

Related image

Salah satu cara alternatifnya ialah rendam baju atau seluar dalam bekas yang berisi Basic H shaklee.


Caranya mudah je:

Rendam baju yang ada kesan kotor dengan air masak panas didih yang campur dengan Basic H.

Tunggu sampai air dah menyejuk, bilas. Insyaallah mesti hilang



Jadi kepada surirumah, mesti ada sebotol Basic H ni di rumah. Multipurpose tau! Bukan je boleh hilangkan kotoran pada baju, nak rendam sayur bagi segar, nak rendam kasut pun boleh.


Kandungannya selamat iaitu dari bahan semulajadi minyak jagung dan minyak kelapa.

Nak cuba? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

2 comments:

  1. kadang-kadang memang geram juga tak boleh tanggal.. thanks for the tips dear, salam perkenalan

    www.neezalife.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg geram pun..tapi sllu yg bising hubby la..hahaha

      Delete

Followers

social network

APDM SAPS