SELAMAT HARI GURU

10:40:00 AM

Assalammualaikum...


Teringat zaman sekolah dulu kalau menyambut Hari Guru ni memang meriah. Kami siap buat makan-makan lagi. Ada persembahan dan sebagainya.



Di sekolah Asyraf hari ni, cikgu-cikgu diorang ada buat aktivit macam bersukan. Dari minggu lepas dah berlatih, kena pakai baju sukan hari-hari. Excited Asyraf hari ni sebab cikgu die cakap kena datang awal.

Semalam dah mintak Ida belikan apa-apa sebab nak bagi cikgu hadiah. Mummy kata, takpe..abang taknyah bagi pun takpe. Cakap je kat cikgu, "Cikgu terima kasih, sayang cikgu".
Taknak plak die, katanya malu.hehehe.

Jadi kesempatan ni Ida nak ucapakan Selamat Hari Guru untuk semua cikgu-cikgu termasuk la ibu bapa yang dah jadi cikgu terbaik untuk anak-anak.



HARI INI HARI SELASA
ANAK MURID SIBUK MEMBELI HADIAH
MEJA CIKGU PENUH DENGAN BUNGA
CIKGU-CIKGU SEMUA, TAHNIAH


You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)