SEMBUHKAN LUKA CZER DALAM MASA 3 HARI SUPAYA BOLEH DUDUK SELESA

6:03:00 PM

Assalammualaikum...

Ramai ibu-ibu yang cuba elakkan untuk melahirkan anak secara czer. Salah satunya sebab tak tahan kesan ubat bius selepas bersalin. Ada juga ibu-ibu yang lebih rela bersalin czer sebab tak tahan sakit nak bersalin Tapi itu semua kuasa-Nya. Tak boleh nak tolak, apa yang berlaku pasti ada hikmahnya.



Ida tak tahu bagaimana rasanya bersalin czer ni tapi dengar pada kawan-kawan memang seksa masa berpantang. Nak pegang baby pun rasa sakit. Pergerakan terbatas. Apatah lagi nak bangun duduk susukan anak lagi la seksa.

Image result for bersalin

Ada cara tradisional untuk sembuhkan luka czer ni ialah dengan mengambil pati ikan haruan. Tapi ada kawan Ida yang pernah bagitahu, doktor tak cadangkan amik pati ikan haruan terlalu awal takut akan memburukkan lagi keadaan luka czer. Wallahualam..

Bagaimana Vivix membantu untuk sembuhkan luka czer?



Vivix ni bertindak dengan membaiki sel yang rosak. Bila bersalin, bukan sahaja ibu-ibu kehilangan banyak darah malah banyak urat yang terputus. Apatah lagi bersalin czer. Bukaan tu lebih besar.

Luka lebih besar memang makan masa nak sembuh. Kalau dalam tak sembuh, lagi kan pula luka diluar. Mungkin sebulan baru la sembuh. Bukan macam bersalin normal. Kadang tu seminggu pun luka dah sembuh.

Selain tu pengalaman ibu-ibu yang pernah amik Vivix semasa berpantang ni. Badan mereka bertenaga lain macam. Di mana ia memelihara sel dalam badan dan mempertingkatkan fungsi dalam badan dengan lebih baik.


Jadi bagi ibu-ibu yang mencari alternatif untuk sembuhkan luka czer dengan cepat boleh la cuba Vivix. Kesian sebabnya ada sahabat sampai 2bulan pun luka masih belum sembuh. Siap bernanah lagi.

Klik di sini untuk pembelian segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)