SEMUANYA DARI ZERO

Assalammualaikum...

Semuanya dari zero...

Dulu Ida langsung tak tahu bab marketing..bab blog ni..semuanya zero la orang kata



Tapi bila berbisnes ni mula belajar skit-skit..sampai boleh tolong ajarkan orang lain..kelas offlline susah nak join..kita join kelas online..semuanya boleh sekarang..telegram tau whatsapp pun boleh belajar ilmu-ilmu marketing dan blogging ni...

Tak tahu boleh tanya..yg lain cuba godek-godek belajar sendiri..Belajar tak susah tapi nak taknak je...

Ada masa skit kita belajar skit..ada masa lebih kita belajar lebih..bila jadi ibu-ibu ni...masak..anak-anak pun kena ingat bukannya boleh dok depan laptop 24jam...

buku-buku dulu tak suka sangat membaca sekarang jadi suka..membaca tu kan jambatan ilmu..bagi otak tu fresh...positif..try la membaca


Semoga korang teruskan semangat k...

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS