SKINCARE NUTRIWHITE SANGAT DICADANGKAN UNTUK SEMUA WANITA

Assalammualaikum...

Bukan mudah nak cari produk skincare yang sesuai dengan kulit. Kadang kala ia boleh menyebabkan kulit jadi kering atau melekit. Sebab itu la ramai yang kadang dah mula putus asa nak cari produk skincare yang sesuai dengan kulit mereka.




Skincare yang kita mesti akan cari adalah yang takde bahan merkuri, selamat dan berkesan digunakan. Ida sendiri memang cerewet bab skincare ni mahupun barang makeup..sebabnya takut akan merosakkan kulit.


Related image

Ini nak kongsikan testimoni pengguna produk skincare Nutriwhite shaklee.






Bagaimana skincare Nutriwhite ini bertindak?

1. Menghalang kerosakan kulit muka disebabkan terkena sinaran UV matahari yang boleh menyebabkan kulit menjadi gelap.

2. Mengurangkan pigmentasi kulit supaya tidak kelihatan kusam. Taknak la nanti suami tengok muka kita pucat je kan..

3. Menyekat pigmentasi gelap dan tompok-tompok hitam. Senang nak cakap kulit muka jadi tak sekata tambah bila pakai bedak atau foundation nampak comot je.

4. Mencerahkan kulit muka. Ini kerana kandungan 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit lebih cerah,berseri dan bersinar-sinar...WOW...

5. Membantu perbaharui kulit muka anda kerana ia akan mengeluarkan sel-sel mati yang terkumpul pada wajah

Nak order segera ? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS