APA KECOH SANGAT PASAL LANDMARK STUDY SHAKLEE?

Assalammualaikum...

Kenapa shaklee ada buat Landmark study? Kenapa ia penting..

Sebabnya nak mengesahkan sama ada produk tu betul-betul berkesan..



Ada yang buat ujian dalam masa yang singkat tapi sebenarnya penyakit tu berkembang dalam masa 10-50 tahun..

Sebab itu la Shaklee buat Landmark study ni untuk 20 tahun bagi mengesahkannya..


Kita ni hidup dalam macam-macam gaya..pemakanan kadang tak seimbang..main bedal je..kolestrol naik..ada kencing manis..stress...

Segala nutrisi semua hilang...tahu kan 1 batang rokok mampu melupuskan 50-100mg vitamin C...kalau 1 hari sekotak rokok dah berapa banyak vitamin C yang hilang...makan la banyak mana buah oren pun vitamin C tetap tak dapat diserap dalam badan...

Image result for produk salah

Skincare pun macam-macam dah keluar...pakai dalam masa pendek..kulit kemain cantik..tunggu lama skit...hah..padah jadinya..burn kulit..bila stop menjadi-jadi rosak kulitnya...

itu sebabnya perlu pengesahakan keselamatan produk tu dalam jangka masa panjang...

Jadi berhati-hati la dalam memilih mana-mana produk. :)

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS