MAY IS THE LOVELY MONTH

Assalammualaikum...

Kenapa Ida kata May is the lovely month? Yelah bulan ni ada Hati Ibu kan..Hari Israk Mikraj juga pada bulan ni.Hari ni Hari Pekerja walaupun para ibu-ibu pun masih tetap kena bekerja..huhuuhu.



Pakat bercuti di rumah, esok dah mula balik hai bekerja seperti biasa bagi negeri-negeri tertentu. Sambil korang santai-santai tu, meh la blogwalking blog ambe yang tak seberapa ni. Nak kongsikan psal promosi bulan ni



Alfalfa Complex dan Collagen Powder

Menarik kan? Ada free lagi tu sebab itu la korang kena bijak kongsi beli dengan kawan-kawan, so yang free tu korang boleh dapat.hehehehe



Jadi jangan lepaskan peluang untuk promosi bulan ni ye..
Ingat pilihan bijak biar semua orang merasai kebaikan bersama-sama


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210 
Email : chintashoope@gmail.com 
No Id: 1074293 

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


4 comments:

  1. teringat kt mak bila maduk bulan mei.. huhu

    ReplyDelete
  2. Shaklee selalu menawarkan promosi menarik. Bawak penjimatan kalau beli beramai-ramai =)

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS