DALAM MASA 1 MINGGU SAHAJA, KULIT NAMPAK LEBIH PINKY DAN BERSERI

Assalammualaikum...

Lelaki mahupun perempuan semestinya tak suka bila melihat kulit muka menjadi kusam, tak berseri, berjerawat, jeragat, masalah eyebag dan sebagainya. Kulit kusam terjadi disebabkan oleh masalah sel-sel kulit yang bercampur-campur. Sel kulit yang mati dan sel baru saling bercampur menyebabkan kulit akan kelihatan gelap. 



Bila alami masalah kulit kusam macam ni memang mudah untuk ada masalah seperti white heads iaitu pengumpulan lemak dalam pori-pori kulit. Lemak ini berasal dari kelenjar sebum atau kelenjar minyak yang terlalu aktif. Oleh kerana pengeluaran lemak terlalu banyak maka kulit jadi berminyak dan memudahkan jerawat tumbuh. 


Walaupun dah banyak kali dicuci bila masalah ni ada menjadikan kulit akan menjadi tak sekata.

Ini kisah akak ni yang sering keletihan. Bila badan terlalu letih dan stress akan mengundang perkara lain seperti kurang selera makan, tidur yang tak mencukupi dan sebagainya. Ini akan menyebabkan kulit menjadi kusam. Malah jerawat pun senang nak tumbuh, itu belum masalah eyebag lagi.

Kebetulan Shaklee ada buat promosi Collagen Powder macam bulan ni la kan. Jadi akak ni pun mencuba sebabnya dah terlalu banyak produk kosmetik yang telah beliau cuba tapi masih tak dapat memberikan kesan yang positif.

Dengan harga RM298 sekotak, akak ni tanpa ragu-ragu terus membelinya untuk cuba mengatasi masalah kulit kusam beliau. Alhamdulillah perubahan memang tak sangka begitu cepat.

Dalam masa 1 minggu sahaja kulit akak ni dah tak nampak kusam. Minggu kedua, jerawat dah takde. Masuk je minggu ke-3 wah...MUKA NAMPAK PINKY! Kemeraha-merahan gitu. BEKAS JERAWAT HILANG! EYEBAG PUN DAH TAKDE!

Dan yang paling penting bila makan Collagen Powder ni, badan rasa lebih sihat dan bertenaga berbanding dulu. Walaupun akak ni tak konsisten makan tapi kesan die memang teerbaik!




Klik di sini untuk pembelian dengan segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya



No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS