RESEPI BEST SUSU ESP SHAKLEE!

3:21:00 PM

Assalammualaikum...

Alhamdullilah bulan lepas masa promosi ESP Shaklee berduyun-duyun yang order. Semuanya memang berpuas hati dengan kesan selepas pengambilannya. Sampaikan bulan ni stok dah habis tau, kena tunggu minggu depan baru ada.






Ada yang tanya apa rasa ESP Shaklee?

Rasanya susu soya asli. Siapa peminat susu soya memang sesuai nak minum ni. Tapi ada jenis memang tak suka bau soya dan ada yang jenis muak tapi masih nak cuba juga ESP Shaklee ni, jangan risau ada resepi best ESP Shaklee untuk korang. 





ESP Shaklee + oren sunquick



ESP Shaklee + rendaman kurma


ESP Shaklee + milo


Ha ni 3 resepi ni memang favourite Ida. Memang sedap. Kalau bulan puasa Ida suka buat dengan rendaman kurma. Sedap, makan sekali dengan kurma dalam tu. Siapa suka rasa masam-masam lemak boleh campur dengan sunquick.

Tapi ada yang jenis tak suka lemak-lemak ni rasa muak. Boleh buat cair-cair tau, air dalam 450ml. Ida suka pekat, cair pun minum je. Jenis tak kisah pun.hehheheh


ESP Shaklee + susu Strawberry Dutch Lady

Kalau masih tak suka minum soya boleh minum dengan susu Dutch lady kat pasaran tu. Campur dengan 1 sudu ESP Shaklee pun dah cukup rasanya takut nanti rasa terlalu berat.

Ini ada resepi ESP Shaklee yang lain kalau korang nak cuba


Siapa nak order ESP Shaklee jangan segan silu ye nak hubungi Ida..insyaallah..

Nak order? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)

sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)