PANGGILAN TERAKHIR

3:32:00 PM

Assalammualaikum...

Mesti tertanya-tanya kan apa la panggilan terakhir tu. Dalam media sosial sekarang tengah banyak share pasal budak yang kena culik, kena bunuh. Zaman sekarang ni macam-macam rasa dah tak selamat nak keluar rumah. Semuanya nak duit tentang dunia.

Ya allah minta la kita semua dijauhkan musibah dan kejahatan manusia ni. Mintak kita sentiasa dilindungi oleh-Nya. Amin...




Panggilan terakhir yang Ida maksudkan ialah tentang promosi bulan ni...cepat rembat sebelum terlambat. Kalau tengok mana-mana butik atau kedai mesti tengah ada penjualan akhir tahun ni. Tapi Shaklee tiap-tiap bulan bagi promosi kat korang. Tunggu masa nak beli je..

Mana yang belum sempat beli terutamanya pada pengguna setia Shaklee jangan la lepaskan peluang ini. Untuk kesihatan korang juga kan.


Bagi yang membeli Collagen Powder beli 6 percuma 1 korang layak untuk dapatkan tawaran :

1. PERCUMA 1 kotak Collagen Powder
2. PERCUMA keahlian Shaklee bernilai RM65
3. BONUS TUNAI bernilai RM114.20

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

3 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)