3 TIPS JIMAT MEMBELI PAKAIAN ANAK,TAK PERLU JENAMA BRANDED PUN TAKPE

Assalammualaikum...

Saat nak membeli-belah memang kadang-kala ibu bapa ni jadi malas dan pening kepala. Yelah kadang tu anak memang suka terokai,lari sana sini. Kita kena pantau betul-betul memandangkan sekarang ni dah banyak kes culik. Sila alert anak-anak korang.



Sebenarnya aktivit membeli belah ni memang seronok. Sapa tak suka shopping kan?Bukan sahaja mengeratkan hubungan tetapi memberi peluang kepada si kecil mengenali dunia luar. Kanak-kanak yang sedang membesar, membuatkan ibu harus kerap membeli baju.Ini ada 3 tips jimat membeli baju anak.


3 TIPS JIMAT MEMBELI BAJU ANAK

1. Beli baju yang sesuai



Bila ajak anak-anak membeli pakaian diorang pastikan biar die pilih sendiri pakaian yang die suka. Tak kisah la jenis fesyen atau warna. Jika tak sesuai terangkan kat diorang.Bagi perempuan biarlah ia menutup aurat.


2. Pilih harga berpatutan




Paling bagus kalau pergi membeli baju masa tengah ada jualan. Setiap tahun dan perayaan ada je kedai-kedai yang akan buat jualan murah kan. Sebaiknya tengok dulu harga sebelum membeli. Berbelanja biarla ikut keperluan dan bajet. Jangan sampai membazir plak.

3. Beli ukuran lebih besar




Sebaiknya beli pakaian yang lebih besar supaya boleh pakai lebih lama. Jangan la beli baju yang terlalu kecik atau ngam-ngam je. Anak-anak cepat membesar tau. 


SEMOGA MEMBERI MANFAAT!

4 comments:

  1. Memang tak pernah ajar anak pakai baju berjenama..

    ReplyDelete
  2. Terlalu sayangkan anak punca ibu bapa membeli pakaian yang mahal-mahal walhal hanya muat untuk tempoh yang singkat saja kan..

    ReplyDelete
  3. HARGA PROMOSI! PASTI JIMAT!
    1.Koleksi Movie Hollywood Hardisk 1TB=RM400
    2.Koleksi Lagu Karaoke Hardisk 1TB= RM400,
    3.Koleksi lagu Karaoke Hardisk 500GB= RM300,
    4.AndroidBox IPTV Media Player = RM270,
    5.SkyBox/OpenBox TV Decoder = RM250,
    6.Servis Jimat Letrik TNB = RM450,
    7.Canopy saiz 8-12 kaki= RM200-400,
    8.Mini Microphone Smartphone= RM30,
    9.Al-Quran Speaker+Radio=RM150.
    WhatsApp Khai: +6013-3332502 .
    Boleh Pos @ COD di Sunway Pyramid, PJ.
    http://SelangorShop.com

    ReplyDelete
  4. HARGA PROMOSI! PASTI JIMAT!
    1.Koleksi Movie Hollywood Hardisk 1TB=RM400
    2.Koleksi Lagu Karaoke Hardisk 1TB= RM400,
    3.Koleksi lagu Karaoke Hardisk 500GB= RM300,
    4.AndroidBox IPTV Media Player = RM270,
    5.SkyBox/OpenBox TV Decoder = RM250,
    6.Servis Jimat Letrik TNB = RM450,
    7.Canopy saiz 8-12 kaki= RM200-400,
    8.Mini Microphone Smartphone= RM30,
    9.Al-Quran Speaker+Radio=RM150.
    WhatsApp Khai: +6013-3332502 .
    Boleh Pos @ COD di Sunway Pyramid, PJ.
    http://SelangorShop.com

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS