TEMANKAN ANAK-ANAK MANDI

12:31:00 AM

Assalammualaikum...


Sekarang ni musim panas. Dah dekat 2 minggu tak hujan ni. So korang jangan lupa banyakkan minum air k..

Asyraf dah berapa hari mintak nak main luar la,mandi kolam la. Tapi badan ni jadi malasnya nak keluar sebab nak kena dukung Aqil. Nak biar die berjalan,habis dikutipnya batu kat atas jalan.

So petang tadi Ida bagi la Asyraf dan Aqil mandi kolam. Suka sangat diorang tambah si Aqil la. Suka main air. Sampaikan Ida angkat die bawa masuk dalam sebab tak bagi mandi lama takut selsema. Menangis die depan pintu nak mandi sekali denga abang die...

Kesian anak mummy..esok kita mandi lagi k...Bagi mandi air skit je sebab nak buang juga. Musim denggi ni risau...kang air banyak membazir plak...



You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)