KULIT MUKA KERING DAN SENSITIF,TAK TAHAN ASYIK MENGELUPAS HINGGAKAN....

Assalammualaikum...

Bagi seseorang yang ada masalah kulit muka kering dan sensitif memang agak sukar nak cari produk skincare terbaik kan? Serius kita nak kena tahu kandungan di dalamnya so bila pakai kulit takkan jadi lebih teruk.




Ida sendiri memang susah nak bertukar-tukar produk lain. Dari dulu sampai sekarang Ida hanya pakai skincare Loreal dan Set Kulit Shaklee sahaja. Bukan tak pernah produk lain seperti Olay atau safi tapi semuanya tak sesuai dengan kulit Ida yang sememangnya kering ni. Masalah jerawat alhamdullilah dah takde sejak Ida amalkan Set Kulit Shaklee.


Bila kulit muka kering ni agak sensitif nak bermekap ke nk pakai mana-mana foundation. Semuanya kena berhati-hati dalam pemilihan. Sehinggakan rasa macam malas nak keluar rumah,malu nak berdepan dengan orang lain.

Antara sebab kulit muka kering dan sensitif ni :
  • tersalah memakai produk
  • suka bertukar-tukar produk
  • kulit tak tahan panas atau sejuk
  • masalah resdung-normal bagi kulit jerawat atau bermasalah
  • makanan tak seimbang
  • jangkitan penyakit
  • keturunan/genetik
  • peluh berlebihan
  • kekurangan vitamin

Set ni sesuai untuk korang yang ada masalah kulit kering dan sensitif. Contoh bila pakai mana-mana produk kulit korang akan cepat kering dan mengelupas.

Kalau masalah kulit kering,jerawat dan sensitif Ida akan ceritakan entry akan datang k...

1. Hydrating Cleansing Lotion

Sejenis krim yang bertindak untuk tanggalkan kotoran yang ada tanpa menjejaskan lapisan minyak semulajadi pada kulit. Malah sifatnya yang hipoalergenik menjadikan kulit halus,berseri,kulit lebih cerah dan pH kulit lebih seimbang.

2. Hydrating Toner

Seolah-olah ia neutralkan tindakbalas yg boleh merosakkan kulit. Ia akan menyejat dengan cepat tanpa mengeringkan kulit korang.

3. Hydrating Moisturizer

Kaya dengan agen pelembap. Ini sebagai pelembap korang sehingga 24jam. Krim ni tak berminyak dan melekit yang menjadikan kulit korang lebih halu dan anjal serta-merta..toing..toing..


4. Eye Treatment

Ini untuk hilangkan masalah eyebag korang dan garis-garis halus kedutan sebab kandungannya terdapat pelbagai nutrien dan botani.




So bagi yang ada masalah kulit kering dan sensitif bolehlah cuba menggunakan set ni. Jangan risau kandungannya terdiri daripada bahan-bahan semulajadi yang penting selamat digunakan tanpa memudaratkan lagi kulit korang.

Penghantaran Ida akan lakukan dengan segera selepas pembayaran dilakukan. Skincare untuk kulit kering dan sensitif ini akan sampai dalam masa 2-3 hari bekerja. Insyaallah.

Nak order? sila klik


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.

1 comment:

  1. SALAM DAN HI , ANDA BERADA DI SENARAI TAGGING SAYA UNTUK MENYERTAI 'IPHONE 5S GIVEAWAY BY SYAFIQ SPECKI' JEMPUT SERTAI DAN MENANGI HADIAH LUMAYAN INI . ---> KLIK SINI UNTUK SERTAI<---

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS