KULIT LEBIH CERAH,SUAMI TENGOK MATA TAK BERKELIP SAMPAIKAN.....

Assalammualaikum....

Normal sebagai seorang wanita kita inginkan kulit lebih cerah. Mungkin ramai yang tahu,Shaklee juga ada skincare terbaik selain dari Marykay,SKII dan lain-lain. Okeh skincare yang Ida akan ceritakan ialah Nutriwhite Shaklee.




Skincare terbaik Nutriwhite ini amat sesuai untuk wanita yang kulit normal tanpa sensitiviti atau jerawat yang teruk. Ini kerana skincare ini lebih kepada mencerahkan kerana kandungan vitamin C yang sangat tinggi. Thatway ia menjadikan kulit lebih cerah dan putih.

Bagaimana skincare Nutriwhite ini bertindak?

1. Menghalang kerosakan kulit muka disebabkan terkena sinaran UV matahari yang boleh menyebabkan kulit menjadi gelap.

2. Mengurangkan pigmentasi kulit supaya tidak kelihatan kusam. Taknak la nanti suami tengok muka kita pucat je kan..

3. Menyekat pigmentasi gelap dan tompok-tompok hitam. Senang nak cakap kulit muka jadi tak sekata tambah bila pakai bedak atau foundation nampak comot je.

4. Mencerahkan kulit muka. Ini kerana kandungan 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit lebih cerah,berseri dan bersinar-sinar...WOW...

5. Membantu perbaharui kulit muka anda kerana ia akan mengeluarkan sel-sel mati yang terkumpul pada wajah anda.




Sekilas info tentang skincare Nutriwhite Shaklee

Skincare ini dilakukan ujian secara menyeluruh oleh pakar-pakar dan saintis di Jepun dan Amerika. Gabungan bahan aktif dan mentah dari 16 buah negara menjadikan skincare ini memberi kesan yang sangat optimum. Malah kandungan vitamin C derivatif (ascorbyl/glucoside) terbukti selamat dan campuran 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit 

LEBIH PUTIH,LEBIH CERAH dan LEBIH BERCAHAYA.

Mana la si suami tengok mata tak berkelip-kelip sampaikan tertumpah air kopi kat baju.hhehhehe...

Nak tahu kebaikan setiap produk boleh klik di sini




Jadi wanita-wanita diluar sana yang masih mencari-cari skincare terbaik untuk anda, boleh cuba skincare Nutriwhite shaklee ni. Insyaallah korang sendiri akan terkejut dengan hasilnya! Serius korang akan nampak kulit lebih cerah,putih dan berseri...

Nak order? sila klik di sini


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS