HAPPY ANNIVERSARRY KE 5TAHUN

12:45:00 AM

Assalammualaikum...

Alhamdullilllah...arini genap usia perkahwinan Ida selama 5 tahun dan genap la 11 tahun perkenalan..Wah lamanya macam tak percaya...



Kenal dari zaman kolej bercinta dari tahun 2006..alhamdullillah ada jodoh sampai alam perkahwinan dan mendapat 2 orang anak lelaki yang cukup sempurna.syukur...

Kalau teringat zaman kolej dulu memang kelakar. Biasa la kalau bab bercinta ni...gaduh skit je nak putus...merajuk..hahahah..nanti dah pujuk baik balik...


Alhamdullillah gaduh2 kitorang pun kahwin juga..hehehe..sampaikan ada juga jumpa junior2 kolej kebetulan nak jumpe ex kolej dulu. Diorang pun tak sangka..yelah percintaan kami bertahan selama itu...hahahah

Apa2 pun Ida bersyukur...insyaallah segala dugaan perkahwinan akan diharungi bersama dengan tenang..amin

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)