CARA HILANGKAN JERAGAT DENGAN BERKESAN : COLLAGEN POWDER

3:51:00 PM

Assalammualaikum

Biasa kalau kulit kita terdedah kepada cahaya matahari untuk jangka masa lama, kulit akan kena sunburn. Dah kena sunburn nih, susah nak cerah balik, kan? Tak masuk lagi kalau kulit kita berkawan baik dengan jeragat

Menurut sumber,jeragat ialah tompok2 hitam yg disebabkan melanin yg terkumpul dan menjadi warna coklat muda atau coklat tua dan kadang2 ader juga yg bewarna hitam yg terkumpul di muka biasanya berkelompok,baik di pipi mahupun di dahi atau dagu.Jeragat boleh dipudarkan dan dikurangkan tetapi tidak boleh dipulihkan sama sekali,mesti mengambil masa. Mungkin anda tidak ader jeragat tetapi alangkah lebih bagusnya mencegah sebelum ditimpa masalah ini.


Punca-punca jeragat
  • Kulit kekurangan nutrient, kurang kolagen ( bila usia dah meningkat, kalau usia muda disebabkan faktor genetik )
  • Pengambilan pil perancang
  • Faktor genetik
  • Cuaca- terdedah dengan cahaya matahari
  • Pemakaian produk2 kecantikan yang mnegandungi bahan kimia

Saya kongsikan kisah beliau di bawah…

Pic dua-dua ni memang asli. Sebab itu korang boleh tengok kesan pigmentasi yang semakin samar-samar tu.

Kalau saya apply foundation, memang kesan tu hilang rata je dengan kulit. Dulu kakak saya sendiri selalu suruh saya gunanaturactor bagai. Hehe.

Sebenarnya dah bertahun-tahun dengan jeragat ni… Semakin teruk bila mengandung. Makin menjadi-jadi!

Jadi saya ambil keputusan, biarlah saya tunggu hilang sendiri je dengan supplement Shaklee ni. Takyah susah susah nak sembunyikan, sebab saya yakin ia akan hilang…

Kesan utama daripada pengambilan Collagen Shaklee:

  • Sangat terasa kulit kita semakin lembut dan gebu
  • Semakin cerah bukan kat muka je, tapi semua bahagian!
  • Kesan calar-calar dan sunburn, semua takde dah! Sebab dulu saya ni memang ahli persatuan, jadi sangat aktif berjemur dan berkhemah sana sini.
Alhamdulillah, beliau sangat berpuas hati dengan Collagen Shaklee. Saya yakin, siapa yang dah cuba, sure jatuh cinta punyalah

SILA KLIK DI SINI untuk tahu lebih lanjut..

NAK ORDER? sila klik




SEBARANG PERTANYAAN DAN PESANAN BOLEH HUBUNGI SAYA:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
SMS/WHATSAPP 0174636210
EMAIL: Aqidgirl_88@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)