Showing posts with label COLLAGEN POWDER SHAKLEE. Show all posts
Showing posts with label COLLAGEN POWDER SHAKLEE. Show all posts

Monday, March 20, 2017

4 TIPS MELEMBAPKAN KULIT WAJAH AGAR NAMPAK SEGAR

Assalammualaikum...

Cuaca di Malaysia sentiasa berubah-ubah menyebabkan kulit kita sangat mudah menjadi kering berminyak dan mungkin akan mula naik jerawat. Dah la sentiasa berada di bawah cahaya matahari,kalau kulit takde protection kulit akan mula jadi rosak.



Sebab itu la kita ni tak kira lelaki atau perempuan mesti pastikan kulit kita ni ada perlindungan agar kulit tak nampak kusam dan kering. Tak kisah la sama ada dengan menggunakan produk penjagaan kulit yang berada di pasaran mahupun dengan menggunakan cara tradisional.

Related image

4 TIPS MELEMBAPKAN KULIT WAJAH


1. Bila kulit muka kita mula berasa kering,basuh la muka dengan air. Ini supaya air dapat menyerap masuk ke dalam kulit dan elakkan ia menjadi kering. Pastikan basuh dengan menggunakan air yang suam atau sejuk. Jangan terlalu panas sebab ia akan lebih memudaratkan keadaan.

2. Gunakan pelembap agar kulit tidak berada dalam keadaan kering. Kalau boleh carilah yang jenis organik, dah banyak ada dijual sekarang.

3. Lembapkan kulit secara tradisional. Ini kalau ada masa boleh la korang rajin-rajinkan diri memanjakan kulit wajah tu.hehe. Banyak cara tradisional yang boleh membantu melembapkan kulit. Contohnya dengan menggunakan oatmeal,lidah buaya,madu, minyak zaitun,tomato dan banyak lagi.

4. Pengambilan Collagen Powder Shaklee membantu untuk melembapkan kulit. Di mana semua orang tahu pengambian kolagen sangat bagus untuk dapatkan kulit yang lembap kerana ia sangat mudah diserap ke dalam badan.




KEBAIKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Anti penuaan - mengurangkan kedutan dan liang roma.
Melembap - melembap dan mengurangkan kekeringan kulit.
Mencerah - mencerahkan pigmentasi dan jeragat.
Menegang - menegangkan payudara dan pinggul.
Menyubur - menyuburkan rambut, kulit, kuku
Meningkatkan Pergerakan - Badan lebih bertenaga dan aktif.
Mengembalikan Keanjalan - Kulit lebih muda bermaya.





Klik di sini untuk pembelian dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:


(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Friday, March 3, 2017

KISAHKU DENGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Assalammualaikum...

First time Ida cuba Collagen powder shaklee ni masa masih menyusukan Aqil..tak silap masa tu dah 1 tahun lebih.



Collagen powder shaklee ni lain dari yang lain sebabnya bau dia..hehe. Bukannya ada bau oren ke..strawberry ke tapi bau ikan..hanyir..tapi yang paling best ia sangat mudah larut dalam badan dan sangat berkesan.

Disebabkab molekul dalton nya yang sangat halus kalau korang sekadar tuang dalam air, tak perlu kacau atau goncang pun dan sebati..larut je..apatah lagi kalau masuk dalam mulut kan..

Masa tu Ida baru ambil 2 sachet tapi dah nampak kesan. Susu Ida banyak..kejap je rasa bengkak dah. Serius terkejut. Ida memang ada masalah liang roma yg besar skit pun dah nampak kurang.

Agaknya sebab Collagen powder kot si Aqil minum susu sedap je..hahaha.. sampaikan sekarang dia tu hantu Omega guard. Tahu aja la bau ikan ni..kena baju habis berbau tapi die suka je. Gigit macam tu je..siap kata sedap lagi.hehe

Jadi bagi Ida sangat berbaloi kalau nak ambil Collagen powder ni. Ibu menyusu pun boleh cuba untuk banyakkan susu.




Tuesday, February 7, 2017

CARA MENGHILANGKAN JERAGAT DENGAN CEPAT DAN BERKESAN

Assalammualaikum...

Jeragat oo..jeragat. Kenapa la ko susah sangat nak hilang..

Jeragat ni berbeza dengan jerawat. Jeragat ni ialah bintik-bintik hitam yang muncul pada permukaan kulit akibat kekurangan nutrien. Kalau perasan orang omputeh kebanyakannya ada masalah jeragat ni. Perasan tak.



Korang tahu tak sebenarnya 40,000 sel kulit yang mati hilang setiap minit dalam kehidupan kita. Semakin meningkat usia kita,keupayaan badan kita untuk membina dan membaiki semula sel akan berkurangan.

Sebab itu la semakin berusia kita semakin banyak nutrien yang kita perlukan. Bukan kurangkan tapi banyakkan ye.



Banyak faktor sebenarnya boleh menyebabkan jeragat ni. Antaranya faktor hormon. Ada kena mengena dengan usia juga sebabnya contoh bagi ibu-ibu yang amik pil perancang ni kebanyakannya hormon diorang jadi tak stabil kan. Itu sebabnya boleh menyebabkan berlakunya jeragat.


Image result for punca jeragat

Selain tu keturunan juga ada kena mengena. Kalau tak tumpah kuah ke atas nasi kat mana lagi kan. Faktor cahaya matahari juga boleh menyebabkan jeragat. Sebab itu la sangat penting kulit kita ni dilindungi dari sinaran terus cahaya matahari. Orang kata mesti ada protection. Kalau tengok pada skincare mesti ada tulis UV protection kan. Itu la fungsi die.

Bagaimana cara menghilangkan jeragat dengan cepat dan berkesan?

Sebenarnya kan banyak je produk kosmetik yang ada di pasaran ni membantu untuk masalah jeragat ni tapi korang kena la hati-hati. Bila cakap pasal kosmetik ni ia hanya membantu dari luaran bukannya dalaman kulit.

Tadi kan dah cakap jeragat disebabkan kekurangan nutrein dalam kulit dalam masa yang sama faktor umur kita yang menyebabkan badan tidak dapat membina dan membaiki semula sel yang dah rosak.



Jadi sebenarnya tak kisah mana-mana pun tu atas pilihan masing-masing. Kalau pendapat Ida nak baiki sel kulit ni lebih baik baiki dari dala sel kan selain daripada pemakanan yang seimbang dan penggunaan skincare yang selamat.


Klik di sini untuk pembelian dengan segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Saturday, December 31, 2016

KOLAGEN IKAN BERKESAN KECILKAN PORI-PORI MUKA

Assalammualaikum…..

Pernah tak rasa kulit rasa menggerutu macam kertas pasir. Jadi rimas sangat kan. Lepas tu ada pula masalah pori-pori besar. Malu sangat bila duduk kawasan cerah lepas tu orang tegur Nampak macam berkawah kulit muka tu.




Serius memang rasa segan dan malu. Takkanla nak asyik tempek dengan bedak atau foundation sampai 10 inci kan. Kalau boleh nak Nampak natural..bersih je kulit tu.

Ini la yang berlaku pada akak ni yang ada masalah liang pori yang besar. Bila liang pori muka tu besar memang mudah la segala debu, kotoran akan masuk dalam kulit. Dan ni secara tak langsung akan menyebabkan mula la timbul segala mak nenek jerawat yang digeruni.



Related image

Jadi masa promosi Collagen Powder Shaklee akan ni ambil la peluang untuk grab sekotak bagi atasi masalah liang roma kulit beliau yang besar tu. Dan Alhamdulillah selepas pengambilan Collagen powder, kulit beliau dah semakin bersih ..dah tak menggerutu macam dulu lagi. Malah liang roma kulitnya juga dah mengecil.




Bila sebut pasal produk kolagen ni memang ada macam-macam jenis. Ada dari kolagen buah, ada tumbuhan,haiwan seperti lembu dan ada juga kolagen dari sumber babi tau so berhati-hati la. Collagen powder Shaklee adalah dari sumber kolagen ikan sisik merah. Kolagen sisik merah ni adalah sumber yang premium kerana kurangnya pencemaran siap mintak persetujuan dari orang-orang Marin tau untuk mendapatkan ikan ni.

Dan disebabkan berat molekul kolagen sisik ikan merah ni sangat rendah iaitu 1,000 dalton jadi ia amatla mudah diserap oleh badan dan akan meningkatkan kadar sintesis kulit dengan lebih cepat dan berkesan.

Sebab itu la kolagen ikan ni lebih berkesan dari kolagen yang lain kerana kadar penyeapan yang sangat cepat dan berkesan dan telah dibuktikan dalam ujian klinikal yang berkesan dengan penggunaan selama 8 minggu!!



Serius korang dalam 8 minggu sahaja kulit korang akan SEMAKIN LEMBAP,LEMBUT,TONA KULIT SEKATA DAN HILANG KEDUTAN!! 

Kalau Ida sendiri yang hanya ambil beberapa sachet pun dah Nampak kesan apatah lagi yang ambil selama 8 minggu kan. Giler gorgeus korang…jealous la I gitu….

Cara penyediaan die pun mudah sangat. Bukak sachet dan tuang dalam air. Taknyah kacau pun takpe, goncang gelas sikit je mudah dah boleh sebab ia mudah larut. Kalau malas sangat boleh je tuang terus dalam mulut.

Dapatkan twinpack Collagen powder dan 5% diskaun dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Sunday, December 25, 2016

RISAU MASALAH JERAGAT SEMAKIN MENJADI-JADI KETIKA HAMIL

Assalammualaikum...

Masalah jeragat pada kulit memang semua kaum wanita tak suka sebabnya ia nampak ketara pada kulit. Kalau jerawat mungkin akan kecut dan hilang tapi jeragat makan tahun pun belum tentu boleh hilang.



Tompokan berwarna hitam yang ada pada muka kalau pakai makeup pun belum tentu boleh cover sepenuhnya. Banyak punca sebenarnya timbul masalah jeragat ni seperti cahaya matahari, kehamilan, masalah hormon/pengambilan pil perancang, ubat-ubatan , pemilihan produk yang salah dan banyak lagi.

Related image

Kisah ni berlaku bertahun-tahun pada akak ni. Dulu beliau suka melakukan aktiviti luar ialah seperti berkhemah berkawat..memang kerap terdedah dengan cahaya matahari dan sebagainya.

Tapi masalah jeragat ni semakin menjadi-jadi bila beliau mengandung. Ini kerana bila mengandung hormon kita jadi tak tentu kemudian berlaku seperti kegatalan ,kulit pecah, jerawat dan sebagainya.

Selalunya jeragat akan hilang selepas bersalin tapi tidak pada akak ni. Jeragat beliau tak hilang. Jeragat masa mengandung ni lebih dikenali dengan nama "mask of preganancy".

Jadi akak ni cuba ikhtiar untuk hilangkan masalah jeragat dengan pengambilan Collagen Powder shaklee. Ini kerana molekul kolagennya sangat ringan, kira-kira 1,000 Dalton dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Kalau korang tuang je dalam air goncang skit je dah terus larut dan boleh diminum segera. Alhamdulillah kesannya sangat cepat. Jeragat pada muka nya semakin pudar. 



Siapa ada masalah jeragat yang ketara boleh la cuba Collagen Powder Shaklee. Sekotak pun dah berbaloi..pasti akan beli lagi.




Dapatkan twinpack Collagen powder dan 5% diskaun dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Sunday, December 18, 2016

7 TAHUN TANGGUNG RISIKO AKIBAT PILIH PRODUK YANG SALAH

Assalammualaikum...

Susah nak cakap. Sekarang dah macam-macam produk dah keluar. Ada tu sebab artis pakai kita pun teringin juga nak pakai tanpa selidik dulu sama ada produk tu sesuai atau tidak dengan kulit kita.





Ini la yang berlaku pada akak ni selepas 7 tahun menderita kulit muka yang berjerawat teruk akibat salah pilih produk pada tahun 2006. Sampaikan jadi malu nak ke mana-mana termasuk ke tempat kerja.Apatah lagi nak jumpa kawan-kawan..memang tak la kan.

Kawan sepejabat nasihatkan ke pusat rawatan kulit buat facial, masker dan banyak lagi tapi hampa. Kesannya semakin burukkan keadaan. Sehinggakan akak ni bertemu dengan produk Shaklee.



Selepas penggunaan 3-4 bulan produk Shaklee iaitu set penjagaan kulit Nutriwhite, GLA complex dan vitamin C serta Collagen powder. Muka akak ni dah kurang naik jerawat tapi kemudian menjadi berparut. Jadi akak ni telah mengambil pula Vitamin E bagi membantu hilangkan masalah parut jerawat tu. Selama 4 bulan penggunaan masalah parut jerawat tu semakin hilang.

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

Alhamdulillah sehingga ke hari ni akak ni masih konsisten mengambil produk shaklee dan kulit akak ni pun semakin pulih dan cantik. Dah takde lagi masalah kulit ni

1. Collagen powder




Membantu mengembalikan keajalan dan melicinkan kulit

2. Set Nutriwhite shaklee


Set penjagaan kulit semulajadi yang dijamin selamat dan berkesan. 

3. GLA complex



Membantu memperbaiki hormon dan merawat kulit

4. Vitamin c



Bagus untuk kulit, mengurangkan jerawat dan membentuk kolagen yang baru

5. Vitamin E



Menghilangkan masalah parut berjerawat dan kaya dengan antioksidan.

Siapa sanggup kan tahan selama bertahun-tahun dengan masalah kulit berjerawat sampai macam tu sekali. Nak masuk pergi mana-mana mall pun rasa segan sebab memang akan ada promoter datang belek muka kita dan suggest macam-macam. Serius Ida pernah alami situasi macam tu. Rasa malu..segan..sampaikan selalu mengelak ke area skincare ni.


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Monday, December 12, 2016

MUKA NAMPAK SEMAKIN MUDA SIAP KENA PUJI DEK SUAMI LAGI

Assalammualaikum...

Kalau nama nya pun laki atau en suami la memang susah nak puji si isteri kan. Melainkan masa nak mengorat dulu. Kalau dah kahwin memang susah la nak dengar.hehehe.



Nanti bila dipakainya makeup 3 inci kena komen plak tak suka makeup tebal. Ooo..kalau artis ok plak..siap kata cantik lagi. Saja je nak bikin si hati isteri tu panas...

Image result for husband and wife

Takpelah..ni Ida nak kongsikan testimoni akak ni yang mengambil Collagen Powder shaklee. Kenapa kolagen? Kita tahu kan semakin berusia kita semakin banyak kehilangan kolagen dalam badan. Bila ni berlaku memang kulit sangat mudah nampak kusam dan nampak lebih tua dari usia. Taknak la orang kata macam mak cik kan padahal umur baru 20 tahun lebih.

Diri sendiri mungkin susah nak nampak perubahan yang berlaku. Tapi bila suami akak ni tegur "Umi nampak makin muda la sekarang".Hah ko..suami dah puji sampai macam tu sekali padahal sebelum ni tak pernah tegur pun.



Dah suami tegur macam tu..memang senyum sampai ke telinga la. Rasa bangga la suami sendiri puji kita kan.hhehe. Tu orang terdekat yang tegur kalau orang luar..wow

KEBAIKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Anti penuaan - mengurangkan kedutan dan liang roma.
Melembap - melembap dan mengurangkan kekeringan kulit.
Mencerah - mencerahkan pigmentasi dan jeragat.
Menegang - menegangkan payudara dan pinggul.
Menyubur - menyuburkan rambut, kulit, kuku
Meningkatkan Pergerakan - Badan lebih bertenaga dan aktif.
Mengembalikan Keanjalan - Kulit lebih muda bermaya.

Bulan ni Promosi Collagen Powder kan, apa lagi rembatla cepat..serius berbaloi walaupun beli sekotak.


Dapatkan twinpack Collagen powder dan 5% diskaun dengan segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


Thursday, December 8, 2016

CARA HILANGKAN JERAGAT PADA USIA 30 TAHUN DENGAN BERKESAN

Assalammualaikum…

Bercakap tentang masalah kulit berjeragat ni memang agak memalukan sedikit sebab ia menyebabkan muka Nampak kusam dan ada juga yang Nampak sedikit kehitaman. Selalunya masalah jeragat ni berlaku bila usia dah hampir menjangkau 40 tahun.



Ini kerana pada usia ni kita kehilangan banyak kolagen dalam badan dan badan kita memerlukan keperluan zat,vitamin dan lain-lain yang lebih dari sebelum ni. Tahap kehilangan kolagen dalam badan kita bermula pada usia 20 tahun iaitu 1-4g sehari. Bagaimana pula bila umur kita dan semakin meningkat sehingga 40 tahun. Lebih banyak kolagen dalam badan kita akan hilang kan.


Masalah jeragat ni bukan sahaja disebabkan keturunan, pil perancang dan sebagainya malah disebabkan usia kita sendiri yang semakin meningkat.

Ini yang berlaku pada akak-akak 30 tahun kita yang mengalami masalah jeragat dan hyperpigmentation yang sangat ketara. Dan jangka kata usia 20 an pun tak boleh alami masalah jeragat ni ye. Bila badan kita kehilangan banyak kolagen sebab itu akan timbul masalah jeragat ni. Di tambah dengan faktor persekitaran dan penggunaan produk serta pengambilan makanan. Sebab itu la kita sentiasa digalakkan untuk jalani gaya hidup yang sihat dan seimbang.



Jadi akak ni telah mencuba Collagen powder Shaklee bagi mengatasi masalah jeragat tersebut. Alhamdulillah selepas pengambilan 1 kotak, kulit nya kelihatan semakin pinky dah tak kusam lagi, Malah masalah jeragat juga semakin pudar. Siapa tak suka kan dengan usia macam ni tapi kulit Nampak lebih muda dari dulu.


Kesan dan Faedah Shaklee Collagen Powder

♥ Melembabkan kulit sehingga 90%
♥ Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
♥ Meningkatkan penampilan keseluruhan sehingga 71%
♥ Melembutkan dan melicinkan kulit sehingga 69%
♥ Mengekalkan mekap anda sehingga 60%
♥ Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
♥ Menebalkan rambut sehingga 54%
♥ Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
♥ Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%






Dapatkan twinpack Collagen powder dan 5% diskaun dengan segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Tuesday, October 11, 2016

6 PETUA HILANGKAN JERAGAT DEGIL

Assalammualaikum...

Perkara sinonim untuk masalah kulit muka selain jerawat adalah jeragat. Jeragat ni bintik-bintik hitam yang ada kat muka yang memang susah nak hilangkan dalam jangka masa yang pendek.



Jeragat ni timbul disebabkan keadaan kulit muka yang dah tersumbat dengan minyak, kotoran, dan bakteria. Selalunya jeragat ni ada di kawasan hidung dan dagu. Selain tu ia disebabkan penggunaan produk, pemakanan hormon,terlalu terdedah dengan cahaya dan pengguna pil perancang.

Image result for tips hilangkan jeragat

Pil perancang? Pelik kan tapi memang hakikatnya betul...sebab bila dah stop makan pil perancang ni, hormon jadi tak stabil. Disebabkan Ida takde ambil pil perancang so ni Ida dengar dari kawan Ida sendiri. Selepas beliau stop makan pil perancang masalah jeragat tu timbul dengan banyak.

Jadi ni Ida nak kongsikan 6 petua hilangkan jeragat degil

1. Gunakan putih telur. Jangan pula campur telur kuning dan putih tu, korang nak buat kek ke kat muka.heheh. Rendam tisu dalam putih telur ni pastu tempek kat muka. Bila dan kering buang tisu dan basuh muka dengan bersih

2. Jus lemon. Ini kerana lemon juga buah yang kaya dengan vitamin C selain dari oren.Ia membantu membersihkan kulit dan hilangkan masalah jeragat.

3. Scrub. Ada macam-macam resepi scrub ni kalau korang nak tahu. Antaranya korang boleh menggunakan 2 inci daun betik, 1 genggam beras, air dan 1 inci kulit kayu manis. Rendam terlebih dahulu beras dengan air semalaman. Dah kembang tumbuk atau kisar dengan sedikit air agak-agak boleh dikisar (jangan terlalu banyak) bersama daun betik dan kulit kayu manis. Setelah siap, sapukan di seluruh wajah dan biarkan kering lebih kurang 15-20 minit.

4. Hampas kelapa juga sesuai untuk bersihkan muka dan hilangkan jeragat. Kalau pergi kedai beli kelapa parut tu, Dah habis guna simpan untuk gosok kat muka. Kan jimat..heheh.

5. Stim muka. Kalau ada masa lapang tu apa kata buat spa sendiri kat rumah. Tak perlu selalu pun takpe, seminggu sekali pun boleh. Kalau korang kaya pergi la spa..lalala....
Sebenarnya proses stim muka ni membantu membuka liang roma kulti muka korang jadi lebih mudah nak buang jeragat, Dalam masa yang sama segala bakteria dan kotoran pun akan keluar.

6. Kulit pisang. Ni lagi satu makanan serba boleh. Dah habis makan pisang tu, gosok kulit pisang tu kat muka. Lepas dah kering,pastu basuh la bersih-bersih. Jangan terlupa nak masuk plak kang berbau perfume pisang plak kat korang.hehehe

Image result for tips hilangkan jeragat

Sebenarnya banyak lagi petua untuk hilangkan jeragat degil ni. Menggunakan cuka epal, aloe vera, tapi diingatkan semua ni kena buat setiap hari. Kalau tak memang tak menjadi. Selain tu pastika juga korang jaga pemakanan, jangan terlalu lama dibawah sinaran cahaya matahari,dan berhati-hati memilih barang kosmetik terutamanya.

Testimoni 1:


Testimoni 2: 



Klik di sini untuk pembelian dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Tuesday, May 31, 2016

MAY IS THE LOVELY MONTH

Assalammualaikum...

Kenapa Ida kata May is the lovely month? Yelah bulan ni ada Hati Ibu kan..Hari Israk Mikraj juga pada bulan ni.Hari ni Hari Pekerja walaupun para ibu-ibu pun masih tetap kena bekerja..huhuuhu.



Pakat bercuti di rumah, esok dah mula balik hai bekerja seperti biasa bagi negeri-negeri tertentu. Sambil korang santai-santai tu, meh la blogwalking blog ambe yang tak seberapa ni. Nak kongsikan psal promosi bulan ni



Alfalfa Complex dan Collagen Powder

Menarik kan? Ada free lagi tu sebab itu la korang kena bijak kongsi beli dengan kawan-kawan, so yang free tu korang boleh dapat.hehehehe



Jadi jangan lepaskan peluang untuk promosi bulan ni ye..
Ingat pilihan bijak biar semua orang merasai kebaikan bersama-sama


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210 
Email : chintashoope@gmail.com 
No Id: 1074293 

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


Thursday, May 26, 2016

ANAK GEMBIRA MAK DAH TAK SAKIT SENDI DAN LUTUT LAGI

Assalammualaikum...

Semakin meningkat usia semakin banyak kita kehilangan kolagen di dalam badan Secara puratanya 1-4g kolagen akan hilang dari badan kita pada setiap hari. Kehilangan kolagen ni akan bermula apabila kita sudah melepasi umur 20 tahun. 




Sebanyak 40% kolagen adalah dari kulit, 10-20% daripada sendi, 7-8% dari salur darah dan lain-lain yang selebihnya. Mungkin ramai fikir kebanyakan produk kolagen ni hanya untuk cantik untuk kulit dan sebagainya. Sebenarnya salah satu fungsi kolagen juga untuk membantu atasi masalah lutut.



Siapa yang selalu sakit-sakit lutut dan sendi ni? Mestila mak ayah kita kan. Usia mereka yang meningkat dan kehilangan banyak kolagen dalam menyebabkan warga-warga emas mudah berasa sakit-sakit lutut, sendi dan sebagainya.


Ini kisah mak mertua akak ni yang telah berusia 50 tahun. Pada seusia ni kalau ada yang masih kuat memang orang kata 'gagah' la. Tapi akak ni kesian pada mak mertuanya. Solat pun kena duduk, tak boleh nak bengkokkan kaki. Masalah kulit berjeragat tu jangan cakap la normal la kalau orang-orang tua kan.

Tapi alhamdullilah sejak akak ni ikhtiar berikan Collagen Powder Shaklee pada mak mertuanya. Dah nampak perubahan yang ketara. SAKIT LUTUT DAN HILANG! Solat memang langsung dah tak ganggu. Kulit muka pun tambah GLOWING gitu!..

Bagaimana Collagen Powder Shaklee membantu untuk atasi masalah sakit sendi lutut ni?

Bila kita sakit lutut dan mula amalkan supplement Collagen Powder , kolagen ni akan diserap oleh tubuh dan seterusnya meresap ke bahagian sendi seperti lutut tadi.

Bila sendi lutut menyerap Collagen, secara perlahan Collagen ni akan membaiki bahagian -bahagian yang rosak tadi dan turut mengganti Collagen yang rosak.

Secara perlahan-lahan juga bengkak akan dipulihkan dan tulang yang terkeluar dari rangka lutut akan dimasukkan semula ke dalam rangka. Walaupun Collagen bersifat elastik, tapi ia sangat kuat




Klik di sini untuk pembelian dengan segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya





Google+ Followers