SET KESIHATAN KANAK-KANAK

9:31:00 PM

SET KESIHATAN YANG SELAMAT UNTUK KANAK-KANAK

Anak-anak sering demam? Dah bagi makan ubat demam, dah tukar-tukar klinik pun asyik demam je. Meh check apa yang tak kena dengan anak kita.

Jangan la kita taksub tukar-tukar klinik kata klinik itu ini lebih baik anak cepat baik demam. Lepas tu bulan berikutnya selesema anak dan batuk anak menjadi balik. Takkan nak sumbatkan anak kita dengan ubat tiap-tiap bulan kan?. Anak-anak lagi la tak suka. Tengok muka anak-anak kesian tau. Tak sampai hati tau.

Sebenarnya anak-anak yang sering demam, selesema anak dan batuknya berulang-ulang kali datang disebabkan tahap sistem imunnya yang rendah. Tambah anak-anak yang duduk kat nursery, sekolah ataupun yang selalu dikelilingi orang ramai. Memang mudah terkena.

Sistem imun ini membina pertahanan tubuh dan melawan virus dari merosakkan sel-sel tubuh kita dan menyebabkan anak-anak jatuh sakit. Sistem imun pun seperti kereta memerlukan vitamin dan mineral yang cukup setiap hari dari sumber makanan semulajadi supaya mereka dapat berfungsi dengan baik dan mencegah penyakit

Untuk pengetahuan ibu bapa sekalian, antibiotik tidak membantu pun meningkatkan sistem imun. Kerana antibiotik sebenarnya turut memusnahkan kuman baik yang jadi perisai kepada kuman jahat.

Jadi untuk membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Supplement shaklee tidak memudaratkan kesihatan kanak-kanak kerana 100% semulajadi, tidak mengadungi perasa, pewarna, dan pengawet tiruan serta telah diuji dengan lebih 80,000 ujian termasuk ujian klinikal. Dan yang paling penting produk shaklee diuji ke atas manusia sahaja. Shaklee tidak menggunakan sebarang jenis haiwan dalam uji kaji mereka.



MEAL SHAKES ,sila klik di sini

  • Bagi anak-anak yang aktif dan tidak suka dengan vitamin berbentuk pil, ada pilihan buat mereka. Iaitu Mealshakes.
  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  • sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak tetapi... Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan, Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan Warga tua
OMEGA GUARD, sila klik di sini
  • Merupakan minyak ikan terbaik di dunia. 
  • Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. 
  • EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.


SEBARANG PERTANYAAN DAN PESANAN BOLEH HUBUNGI SAYA:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
SMS/WHATSAPP 0174636210
EMAIL: Aqidgirl_88@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)