KOLESI MAINAN ZAMAN KECIL DAHULU

Assalammualaikum...

Hari ini saja nak santai-santai taip entry yang simple je. Uolls masih simpan tak mainan masa kecil dulu? Ida masih ada tau. Ibu Ida simpan sampai sekarang. So bila cucu balik...ada budak datang die bagi. So bila dikemas-kemasnya barang rumah ibu tu. Memang banyak la mainan zaman Ida kecil dulu.


Mainan masak-masak dulu. Uolls rasa macam mana mainan dulu dengan sekarang. Kualiti lain tau. Ida punya mainan masak- masak tu masih elok sampai sekarang.

Ini beberapa gambar Ida kongsikan mainan Ida masa dulu. Sebenarnya ada banyak lagi. Tapi malas nak ambil gambar banyak-banyak. hahaha

1. Koleksi mainan dari MDOnalds






2. Kereta mainan


3. Mainan masak-masak






4. Mainan Barbie (original tau!)








Ikutkan memang ada banyak lagi. Patung semua tu tapi ada yang dah bagi pada budak-budak lain. Mak-mak lain mesti takde nak simpan mainan lama macam ni kan. So sekarang turun pada generasi Ida pula nak simpa. Agak-agaknya bertahan tak sampai cuci cicit Ida.haha

1 comment:

  1. senarai bloglist SYM dah update
    https://sitiyangmenaip.blogspot.com/2020/05/senarai-bloglist-sym-12020.html

    ReplyDelete