6 PUNCA BERAT SEMAKIN NAIK WALAUPUN SUDAH DIET

Assalammualaikum...


" Ala asal berat badan aku semakin lama semakin naik?". Aku bukannya makan banyak sangat pun. Kadang tak makan nasi pun.



Ramai sebenarnya yang alami masalah macam ni even diorang dah berdiet giler punye. Tapi bila timbang...aik berat semakin naik. Lepas tu dah mula putus asa, malas dah naik diet bagai ni. Kadang tu dah makan supplement pun tak jalan. Lepas tu nak salahkan supplement.

Tidak sebenarnya. Supplement tu ok je...yang tak ok sistem badan kita. Bila sistem badan kita tak berfungsi dengan baik, apa yang kita makan pun takkan serap dalam badan dengan baik. Makanan memang dah patut jaga even orang yang berdiet pun kena pastikan pemakanan adalah seimbang.

Video dibawah ini Ida ada kongsikan 6 punca berat badan semakin naik walaupun sudah diet. 

Hope you enjoy it!




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp : www.wasap.my/0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


3 comments:

  1. betul tuuu... semuanya tentang makanan... senaman tu untuk bagi fit cantik je..

    ReplyDelete
  2. Ayo Main Di Situs Poker Online Terpercaya Yaitu Situs ARMANIQQ

    Dengan 9 Permainan 1 User ID (NO BOT) (NO ADMIN) FAIRPLAY Player vs Player 100%
    Daftar Dan Mainkan Sekarang
    Memiliki Bonus Bonus WOW

    • Bonus Turnover mingguan 0.5%(Dibagikan Setiap Kamis)
    • Bonus Refferal 20% (Seumur Hidup)

    Ayo Segera....Mainkan Sekarang Juga

    Hanya Minimal Deposit Rp 15.000 Dan Minimal Withdraw Rp 50.000
    (Bisa deposit Dengan E-Money OVO,GOPAY,GOJEK)

    Siap Melayani 24Jam Non Stop Setiap Hari nya

    Link alternatif : armaniqqs.info | winterarmani.club | pkvarmani88.life | armaniqqs.site

    Agen Domino Terpercaya
    Agen Bandarq Terpercaya

    ReplyDelete