CARA HILANGKAN SAKIT GASTRIK DENGAN MUDAH

Assalamualaikum...

Orang yang ada masalah ketidakselesaan perut ni atau gastrik memang tak boleh kalau makan lambat atau dalam keadaan perut kosong. Bila gastrik tu menyerang, hah segala jenis makanan pun dah susah nak masuk ke dalam mulut. Nak muntah semua ada.



Bila perut kita dalam keasidan yag tinggi menyebabkan dinding-dinding dalam perut kita ni terhakis dan akhirnya menyebabkan keradangan perut. 


Image result for gastrik

Banyak cara sebenarnya nak hilangkan rasa sakit gastrik ni tapi Ida nak kongsikan cara paling mudah dengan pengambilan ESP shaklee.


Kebanyakkan ramai yang suka lewatkan sarapan, tak sempat nak bersarapan atau makan tengahari terutamanya mereka yang bekerja. Bila perut dah kosong, mula la rasa senak.

CARA HILANGKAN SAKIT GASTRIK DENGAN MUDAH


Kenapa ESP shaklee?

ESP ini yang kaya dengan kacang soya yang bersifat alkali dan mampu membantu meneutralkan lebihan asid hidrolik yang dirembeskan oleh kelenjar perut tadi.

Malah, ESP ini juga mengandungi kandungan protein yang tinggi boleh membantu sistem pencernaan bekerja dengan baik kerana sistem pencernaan kita mula 'bekerja' apabila wujudnya unsur protein dalam perut.

Selain itu, nutrien yang terdapat didalam ESP ini juga mampu membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidrolik sewaktu proses pencernaan itu berlaku.

Sebab itu la ramai dikalangan mereka yang tak sempat bersarapan ni atau tak ada selera nak makan pagi lebih mudah untuk minum ESP shaklee sahaja sebab ia mengenyangkan. 

Testimoni 1: Sarapan paling cepat bagi mereka yang tak sempat bersarapan dan boleh bebaskan dari terkena gastrik.



Testimoni 2: Jatuh cinta dengan ESP selepas minumnya hampir 3 tahun, dah tak pernah kena gastrik lagi.



Testimoni 3: Sejak berpantang minum ESP sentiasa bertenaga dan perut rasa kenyang. Gastrik pun dah jarang sekali nak kena. Bekalan susu pun sentiasa cukup.




Testimoni 4: Dari zaman universiti ada masalah gastrik yang kronik. Nak diet pun susah. Sejak minum ESP, gastrik dah takde lagi. Malah kulit jadi semakin cantik.





Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.




Klik di sini untuk order segera






Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp : www.wasap.my/0174636210
Email : chintashoope@gmail.com 
No Id: 1074293 

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

2 comments:

  1. saya pun makan Shaklee. Tapi cuma consume vitamin C tu je hehehe. bagus sangat untuk rawat kulit tak sekata

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS