5 KEBAIKAN UTAMA VITAMIN C YANG MUNGKIN KITA TAK TAHU

4:46:00 PM

Assalammualaikum...

Rata-rata orang kata kalau nak cantik kena la makan vitamin C. Kalau sakit makan buah oren banyak-banyak terutamanya ibu-ibu berpantang sebab sebenarnya memang banyak kebaikan vitamin C ni.




Dalam pasaran sekarang dah macam-macam Vitamin C yang terjual. Tak kira la dalam bentuk tablet ke, chewable yang boleh dikunyah-kunyah ke, bentuk serbuk dan ada juga dalam bentuk suntikan.


Related image

Tapi nak cakap pasal banyak-banyak vitamin C yang terjual, Ida sukakan vitamin C Sustained Release dari Shaklee ni.


Kenapa?

1) Adalah vitamin C semulajadi dihasilkan dari jagung sebagai bahan utama selain citrus

2) Teknologi pelepasan masa yg menyebabkan 1 tablet Vitamin C mampu bertahan selama 5 jam di dalam badan.

3) Mengandungi bioflavanoid yg meningkatkan lagi keberkesanan Vitamin C dan mempunyai kesan tersendiri untuk kesihatan badan.




Jadi Ida nak kongsikan 5 kebaikan utama Vitamin C yang mungkin korang tak tahu. 

1. Vitamin C berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri.


-->> Customer Ida perasan kulit satu badan jadi cantik lepas makan vitamin C secara konsisten. Siapa ada jerawat belakang badan tu pun akan hilang. Kulit memang dah tak kering macam dulu lagi. 

2. Vitamin C membantu mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik-bintik hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.

-->> Paling ketara bila tumit kaki dah licin dan tak kering macam dulu

3. Vitamin C diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi yang sihat dan gigi.

-->> Tanda orang yang tak cukup vitamin C akan selalu ada masalah gusi berdarah. So korang kena pastikan vitamin C dalam badan korang cukup pengambilannya.

4. Vitamin C membantu melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran atau radikal bebas.

-->> Vitamin C berfungsi sebagai antioksidan. Ia juga mempunyai bio flavonoid.

5. Vitamin C memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen, yang membantu mencegah penuaan pra-matang.

-->> Ziana Zain yang cantik tu, amalkan vitamin C dari umur 19 tahun tau. Cuba tengok dia sekarang, maintain je nampak sentiasa muda.


Jadi siapa nak cantik masa umur 40tahun, 50 tahun nanti, kenalah amalkan vitamin C dari sekarang ye.

Testimoni 1: Dulu kulit tangan akan jadi menggelupas, kering selepas cuci pinggan atau baju. Kulit terasa semakin nipis. Sekarang dah tak perlu risau lagi selepas pengambilan Vitamin C.




 Testimoni 2: Resdung dah berkurangan selepas pengambilan vitamin C. Siap dapat bonus lagi, parut jerawat dah pudar, kulit muka pun bertambah glowing.




Testimoni 3: Terasa demam ke atau selesema, cepat-cepat makan vitamin C. Alhamdulillah dah tak terasa nak demam lagi.




Testimoni 4:  Sejak pengambilan vitamin C, gosok gigi pun dah tak berdarah macam dulu. Alahan pada habuk pun dah takde. Nak jatuh sakit selsema pun dah susah berbanding dulu.



Klik di sini untuk order segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:


(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp : www.wasap.my/0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


You Might Also Like

2 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)