CARA MERAWAT BELL PALSY SUPAYA KEMBALI SENYUM DENGAN CERIA

Assalammualaikum...

Bell Palsy ini sebenarnya sejenis penyakit yang ada kaitan dengan kelumpuhan atau kelemahan otot pada hanya sebelah muka. Ia bukan stroke yang agak membahayakan. Bell Palsy ni disebabkan oleh kerosakan saraf yang mengawal otot muka dan menjadikan muka terasa berat sebelah.



Daripada pengalaman pesakit Bell Palsy mereka berada dalam keadaan mata tak boleh tertutup,lidah tak dapat nak merasa makanan, mulut terasa jatuh sebelah,telinga berasa sakit. Bunyi berdengung di gegendang telinga sehingga pesakit ni berasa sedih, tak yakin pada diri ketika melihat keadaan muka yang herot sebelah orang kata.

Image result for bell palsy

Sampai sekarang masih tak tahu punca Bell Palsy ni tapi ia ada berkaitan dengan bahagian saraf. Ia mungkin disebabkan keradangan akibat infeksi virus herpes simplex,varisela zoster, treponema lallidum atau epstein Barr.

Siapa yang berisiko mendapat Bell Palsy?

- wanita hamil pada trimester ke 3
- ibu berpantang atau selepas melahirkan anak
- penghidap HIV
- pesakit diabetes
- keturunan yang pernah ada Bell Palsy

Rawatan yang biasa dilakukan untuk Bell Palsy ini ialah melakukan fisioterapi, pemberian ubat steroid, akulpultur atau menggunakan cara tradisional. 

Bagaimana Vivix dapat membantu?

Vivix mengandungi ellergic acid yang bersifat antiradang dan antikanser yang membantu baiki saraf yang rosak. Di mana ia juga mempunyai sifat antiviral yang mampu melawan virus yang menjadi punca Bell Palsy.

Testimoni 1: Seorang ibu yang mengalami Bell Palsy ketika beliau mengandung. Di saat bangun tidur tiba-tiba muka berasa tegang, sakit, berat sebelah. Selama 9 tahun lakukan macam-macam perubatan masih tidak juga sembuh. Sehingga bertemu ikhtiar dengan Vivix sembuh selepas pengambilan selama 3bulan.



Testimoni 2: Bila alami Bell Palsy, asyik memikir je mana dengan sakit lagi. Tidur pun jadi tak lena. Tapi sejak pengambilan Vivix alhamdulillah badan rasa lebih sihat dan tidur pun semakin nyenyak.




Testimoni 3: Seorang tu dah minum 2 botol Vivix alhamdulillah setahun Bell Palsy tak datang lagi. Sorang tu berpuluh tahun alami Bell Palsy kembali sembuh selepas pengambilan Vivix.





Peluang hebat jangan dilepaskan dengan pembelian Twin Pack Vivix Shaklee.



Klik di sini untuk pembelian twin pack dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS