3 CARA MUDAH AGAR LUKA BERSALIN CEPAT SEMBUH

Assalammualaikum..

Lega rasanya bila anak yang dikandung..bawa selama 9 bilan ni akhirnya selamat dilahirkan. Masa tu rasa sakit bersalin semuanya hilang macam tu je. Tapi ada satu perkara yang ramai ibu-ibu gelisah iaitu bila luka bersalin lambat sembuh.




Ikut pada pengalaman ramai ibu-ibu termasuk Ida la. Kalau dalam 2 minggu selepas bersalin memang luka akan sembuh dengan baik. Maknanya takde la sampai terkoyak balik. Tapi paling seksa bila luka bersalin ni masih tak sembuh sehingga hari ke 40.

Image result for cara luka bersalin cepat sembuh

Kalau orang-orang tua cukup pantang kalau bersalin, jalan sana sini sebabnya risau perkara macam ni la. Luka tak sembuh lepas tu terkoyak.Kang tak pasal-pasal kena jahit sekali lagi.Oh..no..no.



Sebenarnya banyak cara mudah agar luka bersalin cepat sembuh sama ada cara moden atau tradisional.


3 CARA MUDAH AGAR LUKA BERSALIN CEPAT SEMBUH


1. Makan ikan haruan. Ini antara lauk berpantang paling best la kalai bagi Ida.hehe. Tapi sekarang susah la nak jumpa. Ikan haruan ni goreng panas-panas atau buat sup memang sedap. Dalam ikan haruan ni ada zinc yang sangat bagus untuk sembuhkan luka dengan cepat.

2. Pengambilan buah sunquick. Buah oren, mandarin, sunquick ada vitamin C yang selalu ibu-ibu berpantan akan ambil supaya luka bersalin cepat sembuh. Malah ia membantu agar luka tu tak berdarah kembali.

3. Pengambilan Vivix shaklee membantu agar luka cepat sembuh. Ini kerana ia membantu memperbaiki sel dari dalam. Secara tak langsung bukan sahaja luka je sembuh malah badan pun bertenaga lain macam je.

Nak Luka Pantang Cepat Sangat Sembuh, Walaupun Caesar? from iReach HD on Vimeo.




Klik di sini untuk pembelian segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS