HILANG KETAGIHAN MAKAN LEWAT MALAN DENGAN DETOX

Assalammualaikum..

Ramai orang atau boleh dikatakan semua orang ada masalah suka makan lewat malam. Bila kita mula tidur lambat ini akan mengundang lebih tinggi untuk makan lewat malam.



Bukan nak kata apa la kan sebab masa Ida zaman study dulu memang selalu tidur lambat. Jarang lah nak tidur awal melainkan waktu hujan kan. Kadang tu sampai 2 pagi pun masih boleh terasa nak makan roti canai mamak. Kedai mamak kan buka 24 jam.heheh.

Tahu kan salah satu punca masalah berat badan naik adalah disebabkan tidak cukup tidur dan suka makan lewat malam. Kalau boleh selepas pukul 10malam tu janganla nak makan makanan berat, cukup la sekadar makan snek atau biskut sahaja. Bahaya ooo..

Image result for makan lewat malam

Ini kisah disebalik akak ni yang suka makan lewat malam. Masalah bukannya makan biasa sahaja tapi suka makan burger, mee goreng, satay la. Siap mintak suami dia belikan lagi, kalau tak habis la moody dalam masa 2 hari berturut-turut tu. Sampai kena nasihat dek suami pun masih taknak dengar.

Jadi disebabkan tabiat buruk ni yang berlarutan, akak ni telah melakukan detox parasit. Menariknya selepas 3 hari melakukan detox parasit masalah ketagihan suka makan lewat malam tu dah takde. Sedikit pun tak rasa nak makan, macam sekat terus selera nak makan. Malah takde la nak meroyan lagi macam dulu atau moody tak tentu pasal dan sakit kepala.


Yelah kan bila tidur tak cukup ni memang boleh menyebabkan sakit kepala. Rasa badan lebih segar bila buat detox parasit. Sebab itu la sangat digalakkan bagi kita semua supaya jalani gaya hidup yang sihat. Bila badan sihat automatik segala masalah berat badan pun takde.Insyaallah..



Klik di sini untuk pembelian set soft detox dengan segera


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS