NAK KURUSKAN BADAN TAPI SUSAH NAK BERSENAM

7:51:00 PM

Assalammualaikum...

Bukan semua orang sebenarnya ada masa nak bersenam. Maksudnya kalau bersenam di rumah memang la boleh hari-hari kan, ni keadaan bersenam di luar sambil menghirup udara yang segar.





Kalau yang dah berkeluarga sekalipun kalau boleh masa hujung minggu tu gunakan la masa beriadah dengan keluarga. Bawa la anak-anak lakukan aktiviti luar. Jangan terlalu fikir, hujung minggu..aku nak rehat di rumah sahaja. Nak tidur rehatkan badan. Sedangkan pada hari bekerja ada tu sampai takde masa pun nak layan anak-anak, takkan hujung minggu pun nak biarkan anak-anak kan.

Related image

Semua orang nak dapatkan berat badan yang ideal,tubuh yang cantik. Tak kira lelaki atau perempuan semua nak benda yang sama. Si lelaki nak dapatkan perut sixpax..kalau boleh 8pack. Mana la nakkan kalau ada lemak sana sini,perut buncit dan sebagainya.

Ida nak kongsikan set kurus Shaklee yang sesuai untuk mereka yang susah nak keluar bersenam tetapi mahu turunkan berat badan secara sihat.



ESP Shaklee 

- membantu untuk rasa lebih kenyang
- elakkan otot korang jadi kendur semasa nak kurangkan berat badan 

Lecithin

 - Ia membantu untuk MEMBAKAR LEMAK. Kandungan didalamnya membantu badan untuk memproses dan memetabolismekan lemak dengan lebih berkesan. 

Alfalfa Complex

- Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin. 
- fungsinya sebagai detox untuk buang toksin dan cuci usus. 



Nak order? sila klik




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

2 comments

  1. cayalah.. bersenam teruk tapi kalori jek terbakar.. lemak berkepuk lagik.. hee~ thanx untuk info..

    ReplyDelete
  2. heee.. tu lah.. faktor masa sebenarnya.. *salahkan masa, padahal sendri tak reti manage*

    ReplyDelete

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)