CARA ATASI DEMAM ANAK DARI BERPANJANGAN DENGAN....

7:39:00 PM

Assalammualaikum..

Bila anak demam memang semua mak ayah akan risau. Kalau anak kecil lagi la asyik menangis..merengek sampai tak tahu nak buat apa. Diorang masih kecil tak boleh nak cakap kalau rasa sakit.




Anak kecil memang mudah diserang macam-macam penyakit sebab sistem imun diorang masih belum kuat. Masih lemah nak melawan semua jangkitan. Jadi kita sebagai mak ayah la kena buat yang terbaik untuk diorang kekal sihat dan cergas.

Image result for anak demam panas

Ini la yang berlaku pada akak ni. Tiba-tiba anaknya bangun tengah malam dalam keadaan mengigil. Ingatkan anaknya hanya kesejukan, lepas tu anaknya terjaga lagi. Bila akak ni pegang anaknya panas, check suhu dah 39 darjah. Mak mana tak terkejut, kelam kabut.

Akak ni pun ambil kain basah dan tuam anaknya dan berikan Nutriferon dengan segera. Dan alhamdulillah keesokkan hari nya demam anaknya dah kebah. Syukur sangat.

Nutriferon shaklee ni sangat membantu tingkatkan sistem imun anak dari jangkitan kuman dana virus. Bila virus dan kuman ni dapat dilawan..badan pun akan cepat sembuh. Insyaallah..



Bagi ibu bapa yang nak anak kuat kalau boleh taknak bagi la ubat demam, selsema tu terlalu kerap. Berikan Nutriferon shaklee. Memang wajib ada 1 kotak pada setiap rumah untuk sekeluarga lebih sihat dan bebas ubat.





Klik di sini untuk order twinpack Nutriferon dan dapat 5% diskaun 






Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

2 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)