6 TAHUN ANAK DERITA BENGKAK TONSIL,ATASI IA DENGAN MUDAH

Assalammualaikum...

Bengkak tonsil atau dengan nama tonsilits yang kerap berlaku pada anak-anak mahupun orang dewasa. Fungsi tonsil ni sebenarnya untuk menghalang bakteria masuk ke dalam badan kita tapi bila ia dah dijangkiti kuman sebab itu la ia akan menjadi merah dan bengkak.



Simptomnya seperti gatak tekak, sakit tekak, dan demam. Kalau selalunya orang kata kalau tonsil ni makan aiskrim vanilla untuk kurangkan rasa bengkak tu. Kalau ke klinik doktor selalu hanya akan bagi ubat antibiotik. Dan jangan lupa banyakkan minum air.

Image result for cara kurangkan bengkak tonsil

Anak kecil selama 6 tahun kerap jadi bengkak tonsil. Mak ayah mana yang tak bimbang kan. Jadi si ayah telah cari ikthiar dan berikan Nutriferon kepada anaknya. Setelah konsisten berikan setiap hari dan alhamdulillah bengkak tonsil tu dah berkurang. Malah selera makan pun bertambah. Biasa la kalau dah tak sedap tekak tu..makan pun jadi takde selera.


Ini kerana Nutriferon ni membantu tingkatkan sistem imun daripada serangan sebarang bakteria dan jankitan kuman. Nutriferon ni dalam bentuk serbuk dan mudah diberikan kepada anak-anak.

Sampai bila nak lihat keadaan anak yang kerap bengkak tonsil. Sampai tak berselera nak makan. Jadi berikan la Nutriferon..insyaallah membantu




Klik di sini untuk order segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya



5 comments:

  1. Wah..nutriferon ni sangat membantu masalah anak tonsilkan..semoga kita sekeluarga boleh mencubanya..

    ReplyDelete
  2. flora and fauna, and humans that they are extra closely tested and banned. The essential role of Testosterone Testosterone belongs to the androgen institution and is a steroidal hormone. This hormone is found in all vertebrates and plays an indispensable function.For more ==== >>>>>> http://testoupmaxfacts.com/max-testo-xl/

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS