SAYU HATI SEORANG ISTERI,OTAK KIRI SUAMI MEMBENGKAK SEBAB STROKE

3:35:00 PM

Assalammualaikum...

Pakat dok tengok citer drama suamiku itu ini la..dia suamiku la...tangkap feeling sedih la.heheh. ni nak kongsikan kisah akak ni. Suamiku seorang pesakit stroke.



Isteri mana tak sedih, risau dengan keadaan suami. Malah doktor juga bagitahu yg otak kirinya cepat membengkak..hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala yg dapat menyelamatkan nyawa suaminya...



Image result for stroke

Si suami juga dalam keadaan tak sedar sehinggakan doktor bagitahu yg sel-sel otak kirinya telah mati. Berkemungkinan akan berlaku 3 perkara:

1. Tidak ingat pada ahli keluarganya
2. Ingat tetapi cepat lupa
3. Mengalami masalah pertuturan...

Allah...rasa sayu hati ni. Kalau si suami tidak ingat pada si isteri dan anak-anak. Alhamdulillah Allah tu Maha Besar. Si suami masih ingat pada keluarganya cuma pertuturannya tak jelas.

Berkat ikhtiar denga 1 sudu kecil Vivix shaklee setiap hari..alhamdulillah perkembangan suaminya semakin baik. Dan doktor sendiri cakap yg suaminya semakin banyak cakap dan muka pun semakin berseri-seri nampak lebih sihat




Kenapa Vivix shaklee?

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Suaminya yang sebelum ni sel otak kirinya telah mati dan Vivix shaklee pula membantu untuk memperbaharui sel yang baru.

Ini kerana :

4 mekanisma utama Vivix ialah:

- Melindungi dan membaiki kerosakan DNA
- Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
- Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria
- Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End products)




Kalau pergi hospital masih takde perubahan apa salahnya mencari alternatif lain..kita ikhtiar yang lain biar Allah s.w.t yg tentukan. Usaha tu penting..jangan putus asa. Siapa tak sayangkan suami sendiri kan?



Peluang hebat jangan dilepaskan dengan pembelian Vivix Advanced Protection



Klik di sini untuk pembelian twin pack dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:


(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)