DAPAT BONUS BUAT APA?

Assalammualaikum...

Cakap pasal bonus..tak kisah la bonus apa-apa pun. Bonus tahunan ke..bonus raya ke..bonus berbisnes ke..korang buat apa?


bila dapat bonus...

simpan skit...bagi mak ayah..pastu belikan apa-apa reward dekat anak-anak..
kalau diri sendiri berkira..kalau anak-anak apa pun boleh kan..lumrah kasih sayang ibu bapa ni..


anak-anak Ida.

sorang hantu Omega guard
sorang hantu Performance drink..

stok pun dah lama habis..nanti ye mummy topup..

tapi paling feberet dua orang ni..beli buku..dua-dua suka belajar psal binatang..si abang suka dinasour..dah lama cari buku pasal dinasour ni tak jumpa. aritu dah dapat tapi tak berkesempatan nak beli...

sorang 5 tahun..sorang 2 tahun...banyak kerenah...banyak bertanya..banyak bercakap..heheh..

alhamdulillah kurniaan yang diberikan oleh-Nya..syukur



bonus masuk setiap 14hb....
surirumah pun tiap2 bulan income masuk..tapi bukan goyang kaki ye..sedap korang nak duit masuk tapi dok goyang kaki je..

tak kisah la kecil ke besar bonus tu.sentiasa la bersyukur..tu tandanya Allah nak kena berusaha kuat dan terus meminta dari-Nya...

selalunya bonus tu Ida buat simpanan skit dan topup stok Shaklee kat rumah...

my bonus for my family

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS