ADA KE CARA NAK SEKAT SELERA MAKAN DENGAN MUDAH?

2:56:00 PM

Assalammualaikum...

Ramai sebenarnya nak kurangkan berat badan tapi paling susah ialah nak kawal selera makan. Kalau nampak mak masak kari kepala ikan tu, hah...nasi nak tambah 2 pinggan. Pas makan pekena pula durian. Musim durian kan sekarang ni.hehehe




Banyak produk dalam pasaran sekarang yang boleh membantu menyekat selera makan. Itu atas pilihan masing-masing tapi pastikan apa yang korang beli tu original bukan fake. Kenapa? Sebab Ida perasan banyak produk yang baru keluar ni cepat je dah ada yang tak ori. Jangan korang beli sebab harga murah, so berhati-hati k..

Image result for diet

Ada yang tanya Ida

"Kak ada minuman tak nak bagi kita kenyang masa nak bersenam"
" Sis ada tak cara nak sekat selera makan"

Soalan-soalan semua ni mestilah....NAK KURUS!

Bagi yang suka mesej tanya Ida soalan macam ni, jawapan Ida...MINUM ESP SHAKLEE



Kenapa mesti ESP shaklee?

Disebabkan susu ESP shaklee ni merupakan protein. Protein sebenarnya diperlukan untuk pembinaan otot dan memperbaharui sel. 

Ia membantu untuk mengenyangkan perut. Bila perut dan kenyang secara tak langsung kita tak rasa nak makan makanan lain. Itu kan membantu menyekat selera makan kita dan bagus untuk korang yang nak diet. Dan lebih baik ESP shaklee juga mengekalkan tenaga korang supaya sentiasa bertenaga walaupun penat kerja seharian.

Lagi satu sebab ESP shaklee ini bagus untuk korang yang nak kurus. Ia mengekalkan otot pada badan korang supaya tak mengelebeh. Kenapa? Bila kita turunkan berat badan, lemak akan terbakar kan. So secara tak langsung isi lemak dalam badan akan berkurangkan dan kulit mula akan meregang. So ESP shaklee ni membantu supaya otot korang kekal tegang semasa proses pembakaran lemak.



Jom dapatkan twinpack ESP shaklee dan dapatkan 5% diskaun

Klik di sini untuk order segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293


*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)