SUAMI TERKEJUT LIHAT PERUBAHAN SELEPAS MASA 3 HARI!!

Assalammualaikum...

Pernah ada yang bertanya produk skincare apa yang sesuai dan berkesan? Risau nak beli produk skincare sekarang ni. Takut ada bahan-bahan berbahaya..taknak nanti kulit tiba-tiba jadi terbakar.



Jangan main-main ye dengan produk sebarangan yang ada sekarang ni. Kalau ada bahan merkuri binasa la kulit. Ada tu nampak kesan sangat cepat tapi lepas stop guna produk tu habis muka. Ada tu sampai lepas beberapa tahun nampak kesan sampingan produk tertentu.

Image result for flawless face

Ni nak citer psal produk skincare Shaklee iaitu Nutriwhite Shaklee. Ramai sebenarnya tak tahu Shaklee bukan sahaja ada produk kesihatan malah produk-produk lain termasuk la skincare. 

Nutriwhite ni disyorkan untuk wanita atau lelaki diluar sana yang takde sebarang masalah kulit sensitif. Walaupun ada juga beberapa rakan Shaklee yang ada masalah kulit jerawat gunakan Nutriwhite ni jadi sesuai dah sangat berkesan.

Gabungan bahan aktif dan mentah dari 16 buah negara menjadikan skincare ini memberi kesan yang sangat optimum. Malah kandungan vitamin C derivatif (ascorbyl/glucoside) terbukti selamat dan campuran 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit

LEBIH PUTIH,LEBIH CERAH dan LEBIH BERCAHAYA.

Tak percaya?

Akak ni telah menggunakan set Nutriwhite Shaklee dan dalam masa 3 hari sahaja dah nampak perubahan. Sampaikan suami tegur la muka nampak makin cantik dan berseri-seri. Mana tak kembang semangkuk kalau suami tegur.

Biasa suami ni memang susah skit nak tegur peubahan isteri. Kadang tak perasan pun..ni sekali suami perasan plak. Mana tak rasa bunga-bunga dalam hati. Rasa meroket hati tu ke langit.hehehe



Bagaimana skincare Nutriwhite ini bertindak?
1. Menghalang kerosakan kulit muka disebabkan terkena sinaran UV matahari yang boleh menyebabkan kulit menjadi gelap.

2. Mengurangkan pigmentasi kulit supaya tidak kelihatan kusam. Taknak la nanti suami tengok muka kita pucat je kan..

3. Menyekat pigmentasi gelap dan tompok-tompok hitam. Senang nak cakap kulit muka jadi tak sekata tambah bila pakai bedak atau foundation nampak comot je.

4. Mencerahkan kulit muka. Ini kerana kandungan 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit lebih cerah,berseri dan bersinar-sinar...WOW...

5. Membantu perbaharui kulit muka anda kerana ia akan mengeluarkan sel-sel mati yang terkumpul pada wajah 


Nak order? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS