PERUT BUNCIT HILANG DALAM MASA 5 HARI!

Assalammualaikum...

Masalah perut bunctit ni boleh berlaku kepada lelaki mahupu perempuan. Kalau orang perempuan la selalunya yang agak malu lebih-lebih lagi bila orang tegur. Eh mengandung ke dah berapa bulan? Aish...tak boleh jadi ni. Aku mesti nak kurus. Tapi cakap tu sekadar kosong je makan masih taknak jaga juga.




Punca masalah perut buncit ni ada banyak antaranya ialah gaya hidup. Pemakanan yang tidak seimbang. Makan main bedal je asalkan kenyang dan puaskan hati. Makanan berkhasiat tak sedap je? Sedap kalau buat dengan cara yang betul. Selain itu faktor usia, keturunan, hormon yang tak seimbang dan pengambilan alkohol juga punca sebenar berlakunya masalah perut buncit ni.




Ini la al kisah yang berlaku pada akak ni. Bila ada orang mengejek, atau bertanya sama ada mengandung lagi. Sedangkan anak yang didukungnya baru berusia beberapa bulan. Mana tak tercabarnya akak ni. Jadi beliau buat keputusan untuk buat detox parasit.

Bila buat detox ni rasa nak makan sangat pun tidak apatah lagi benda-benda manis dah reject awal-awal. Pengambilan gula yang berlebihan sebenarnya tak datang apa-apa faedah pun pada kita selain membuatkan berat badan kita bertambah.

Ibu menyusu nak buat detox parasit boleh ke? Boleh takde masalah..bukannya sampai tak makan nasi. Cuma elakkan makanan berasaskan gandum. Apa-apa jenis makanan yang dibuat menggunakan tepung gandum, segala jenis roti kena out masa detox parasit ni. Selain tu kaffein juga tidak mendatangkan faedah pada badan.



Hasilnya?

Hah...perut kempis tau! Dalam masa 5 hari buat detox [arasit ni pun dah nampak kesan. Apatah lagi kalau buat dalam masa 14hari. Kalau dalam masa 14hari nak kurangkan berat 3 kg pun no hal lah...small matter


Klik di sini untuk pembelian segera


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.


Cara Kuruskan Badan Dengan Betul Sambil Buang Toxin Dalam Badan from iReach HD on Vimeo.

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS