PENGALAMAN NGERI SEMASA BERPANTANG TIADA LAGI!!

Assalammualaikum...

Banyak cerita-cerita menarik dari pengalaman ibu-ibu yang melahirkan anak pertama terutamanya. Ada yang mudah, sekali sakit je dah terus beranak. Ada tu sampai berhari-hari tunggu dalam wad pun masih belum bersalin. Itu lumrah, setiap orang ada pengalaman bersalin yang berbeza-beza.




Dah pengalaman berpantang bagi ibu-ibu juga berbeza. Tak semua mudah dan tak semua susah. Macam Ida pengalaman masa Ida berpantang anak pertama alami masalah sembelit yang agak teruk. Teringat lagi masa tu duduk di tandas sampai hampir sejam sampaikan kena tegur dek mak mertua. Siap terpaksa mintak ubat berak lagi.



Sama juga seperti ibu ni. Mengalami masalah sembelit yag teruk semasa kelahiran yang pertama. Luka pula lambat sembuh, susu badan dah 1 minggu baru nak ada. Badan jangan cakap la bila stress badan jadi lemah dan tak bertenaga.

Jadi pada masa berpantang kali ke-2 ni, akak ni buat keputusan untuk mengambil Set Berpantang Shaklee dan extra Ostematrix sebab dah serik dengan masalah sembelit pada waktu pantang dulu.

Alhamdulillah..akak ni bersyukur sangat setelah mencubanya. 

SEMBELIT TIADA
LUKA CEPAT SEMBUH
CIK B BENGAKAK DENGAN CEPAT
BADAN BERTENAGA

Ibu mana tak gembira kalau tengok susu banyak, anak pula cepat kenyang. Malah keluarga sendiri pun perasan perubahan masa berpantang kali ni. Sangat-sangat berbeza.


Jadi bagi ibu-ibu yang masih mencari set bersalin atau set berpantang yang terbaik, Ida rekemen Set Berpantang Shaklee ni. Bukan akak ni sahaja, Ida sendiri dah rasai keberkesanannya.

Boleh baca pengalaman Ida di sini


Klik di sini untuk pembelian dengan segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya
Amalan Pantang Selepas Bersalin Elak Mimpi Ngeri Sakit Sembelit from iReach HD on Vimeo.

*zinc masih belum ada stok di HQ. Jika bermint nak dapatkan set ni boleh hubungi Ida dahulu.

1 comment:

  1. set berpantang shaklee memang best. Langsung takde sembelit. Badan rasa bertenaga ja. Susu badan lagi lah mencurah-curah.

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS