MAK BERUMUR 50 TAHUN KERAP SAKIT LUTUT DAN SENDI

3:31:00 PM

Assalammualaikum,...

Jangan kata orang tua, orang muda sekarang ni cepat je rasa sakit lutut dan sendi. Banyak faktor yang boleh berlaku sakit lutut dan sendi ini selain dari faktor usia. Faktor pekerjaan, persekitaran,aktiviti harian,pemakanan dan gaya hidup.



Bila dah mula sakit lutut dan sendi, mak ayah mesti la akan cari ubat hospital kan. Dah bertahun-tahun makan tapi sakit tu masih sama. Ada tu mak ayah terpaksa solat atas kerusi, aktiviti kegemaran seperti berkebun terpaksa kena hentikan. Nak berjalan jauh, main dengan cucu-cucu apatah lagi la.


Ini la yang berlaku kepada mak akak ni yang telah berusia 50 tahun yang masih buat kerja-kerja kampung ni. Kerja kampung ni bukan selalunya ada pekerja. Semua buat sendiri. Kadang tu buat kuih yang orang tempah, atau bersawah. Walaupun sakit digagahnya juga sebab memang minat.

Jadi akak ni telah ikhtiar untuk berikan Vivix Shaklee kepada mak nya. Perubahan yang ketara berlaku pada minggu pertama.

Semakin bertenaga, selera makan bertambah, kulit jadi sihat dan berseri malah sakit lutut pun takde lagi.

Kajian menunjukkan resvertrol yang terdapat dalam Vivix Shaklee berkesan untuk membantu mengatasi masalah keradangan, antioksidan, membaiki DNA dan halang sel dari bermutasi. Ia bukan sahaja bagus untuk sendi malah untuk masalah lain.


Peluang hebat jangan dilepaskan dengan pembelian Twin Pack Vivix Shaklee.



Klik di sini untuk pembelian twin pack dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)