DALAM MASA 2 BULAN SAHAJA, SELUAR DAH LONGGAR!

3:18:00 PM

Assalammualaikum...


Masa bulan puasa ni ramai pakat nak kurangkan berat badan sebab nak nampak selim melim masa raya nanti. En suami Ida pun dah bunyi-bunyi suruh buat eksperimen dekat dia nak kurangkan berat badan. Masa detox parasit 2 bulan lepas, dalam masa 5 hari turun 1kg. Sehingga hari ini katanya dah turun 2.5kg.Alhamdulillah.


Hari ini Ida nak kongsikan kisah akak ni yang mengambil Lecithin Shaklee. Dalam masa 2 bulan sahaja hasil pengambilan yang konsisten. 

SELUAR DAH LONGGAR! 
BADAN RASA LEBIH RINGAN!

Suka tak? Mesti la suka kan. Tambah suami sendiri nampak perubahan dan tegur. Mana la si mak tak kembang semangkuk bila suami puji. Malah selepas makan Lecithin ini akak ni berasa kurang selera makan. Sekarang perut pun dah tak berlapis-lapis lagi.


Lecithin juga dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan ‘melekat pada lemak’….dalam kata ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu ‘terapung’ dalam darah…dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran. Senang kata lemak dari makanan yang kita telan tu takde la nak melekat dalam sakur darah kita. 

Sekarang bulan puasa kan. Siapa yang kerap makan di luar atau suka beli makanan di bazar bukan sahaja boleh mendorong berat badan korang naik malah ada tu sampai membazir. Takpe jangan risau Lecithin kan ada..hehhe


Nak order? sila klik




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)