SALAM ISRAK MIKRAJ

Assalammualaikum...

Berkesempatan di tengah malam ni Ida nak ucapkan selamat menyambut israk mikraj. Siapa yang boleh berpuasa tu, disunatkan berpuasa.. Yang tak boleh tu, banyak-banyakkan la berzikir dan bersyukur. Insyaallah sama-sama kita dapat pahala Israk Mikraj ni.



So masing-masing pun cuti kan. Ida pula kena bersengkang mata tahan mengantuk sebab anak demam, dah beberapa hari. Mudahan anak cepat sembuh, nasib nasi semua dia nak makan cuma badan je masih panas bawah 38 darjah.

Cuma Ida sepintas lalu nak kongsikan pengajaran Israk Mikraj ni...



Apa-apa pun jangan ditunggu hari israk mikraj sahaja tapi biarkan setiap hari kita amalkan berzikir dan bersyukur. Mudahan...amin...

1 comment:

  1. Salam Isra' Mikraj Ida.. Alhamdulillah, dapat tempuh hari yang indah ni.. ^_^_

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS