PROMOSI DATANG LAGI, LEBIH SIHAT LEBIH CANTIK

10:30:00 PM

Assalammualaikum...

Selamat datang ke bulan Februari. Agak istimewa skit bulan ni sebab ulang tahun perkahwinan Ida jatuh pada bulan ni. Semalam pun dah selamat closing untuk bulan Januari.


Bulan ni bermulanya bulan baru, semangat yang lebih baru. Yeay promosi datang lagi. Bulan ni pakat-pakat la sihat dan cantik ye..


Promosi bulan ni untuk sihat untuk cantik semua boleh. Yelah kalau dah sihat mesti la muka pun tambah cantik kan.hehehe

Beli 6 percuma 1 dan terus dapat MEMBERSHIP FREE
Beli twin pack dapat 5% diskaun
@
Beli 4 percuma 1

Pilih la mana kemampuan korang, beli 1 je pun boleh tapi beli 2 pun lebih jimat kan.

Vivix Shaklee memang salah satu alternatid atau ikhtiar yang terakhir untuk penyakit-penyakit kronik seperti SLE,kanser, gout,stroke,kencing manis dan banyak lagi.


Habis orang sihat tak boleh makan Vivix ke?

Boleh lagi bagus..sihat secara keseluruhan teruatamanya yang tak suka makan banyak jenis ubat. Lagi best korang akan nampak lagi cantik dari sebelum ni.

Nutriferon ini merupakan penggalak imunisasi atau immune booster.  Ia membantu mengukuhkan dan kuatkan sistem imum dalam masa 3 hari kerana di dalamnya terdapat interferon.


Interferon ini sangat terkenal dalam bidang perubatan untuk pesakit herpes, HIV,kanser,hepatitis dan lain-lain. Senang kata penyakit yang tiada ubatnya.

Nutriferon ni selalunya customer Ida suka beli untuk pengganti kepada ubat-ubat klinik. Memang dah tak bagi anak makan. Wajib ada 1 kotak kat rumah. Ia membantu menentang virus dan kuman. Bagus untuk simpanan kalau anak jatuh sakit, demam dan terkenal kalangan ibu bapa untuk anak yang demam denggi. Tak wajib makan selalu pun takpe. Seminggu sekali atau sebulan sekali pun boleh. Insyaallah anak memang susah jatuh sakit melainkan dengan izin-Nya..

Nak lagi senang korang hubungi je Ida untuk tahu pasal semua promosi ni. Untuk anak ke untuk mak ayah ke, kita sembang-sembang dulu

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)